گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه‌ای اجتناب ناپذیر است

بوشهر(پانا)- فرماندار بوشهر گفت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس به عنوان وظیفه‎ای همگانی و اجتناب‎ناپذیر باید در اولویت بخش‌های مختلف قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه‌ای اجتناب ناپذیر است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بوشهر، صالح رحیمی در بازدید از بسیج مرکزی بوشهر اظهار کرد: این مکان مقدس یادآور انسان های نجیب و پاک فطرتی است که برای اعتلا و استقلال میهن اسلامی بدون هیچ چشمداشتی عازم جبهه های حق علیه باطل شدند.

وی بیان کرد: امروز بر همگان واجب است که خون شهیدان را پاس داشته و با جهاد و تلاش راه با صلابت آنان را ادامه دهند.

رحیمی افزود: بوشهر در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم شمار بالایی شهید نقش مهم و حساسی در این صحنه ایفا کرده که برای سال ها در اذهان ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: شهیدان برای مسئولان نیز الگویی شایسته هستند چراکه مسئولان نیز باید درک کنند که برای توسعه و پیشرفت ایران عزیز باید تا پای جان در این عرصه نقشه آفرینی کنند.

وی افزود: تکریم شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‏های آنان به عنوان یک اصل اجتناب ناپذیر در اولویت فرمانداری بوشهر است که در اولویت قرار گرفتن بازدید از بسیج آن هم در نخستین روز کاری بیانگر این اهمیت است.

رحیمی اظهار کرد: کشور امروز در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد که می طلبد با بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت برای پیروزی و سربلندی برابر این جنگ نابرابر و تحریم های ظالمانه تلاش کرد.

وی عنوان کرد: در این مسیر خطیر مردم نیز باید به سهم خود با مسئولان در اتحاد و وحدت باشند چراکه این رویکرد پیروزی در جنگ اقتصادی را تسهیل می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار