فراهم‌سازی مقدمات تشکیل ستاد رویداد«اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو»

اردبیل (پانا) - معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل از فراهم‌سازی مقدمات برای تشکیل رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
فراهم‌سازی مقدمات تشکیل ستاد رویداد«اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو»

صغری فرشی، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در حال تشکیل ستاد ملی و استانی برای انجام امور رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو است تا مقدمات میزبانی از این رویداد فراهم شود.

وی افزود: در راستای برگزاری هر چه بهتر این رویداد بین‌المللی که نقطه عطفی مهم برای صنعت گردشگری اردبیل است، در دو سال اخیر با پیگیری‌ها و تعاملات لازم در تلاش برای تامین زیرساخت‌های لازم از قبیل تجهیز فرودگاه، تکمیل فرودگاه، احداث هتل‌های ۵ ستاره و سایر زیرساخت‌ها بودیم تا میزبانی شایسته‌ای برای کشورها و گردشگران خارجی باشیم.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بخش مهمی از گردشگری در دو سال اخیر، اما از این فرصت برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان استفاده شد و توانستیم در این حوزه اقدامات گسترده‌ای انجام دهیم.

فرشی افزود: در این فرصت در سایه تلاش و پیگیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان و به ویژه سرمایه‌گذاران، شاهد جهش ویژه در گردشگری استان در ایام پساکرونا خواهیم بود و در آینده نه چندان دور اردبیل بر قله گردشگری کشور خواهد ایستاد.

وی از دیگر اقدامات شاخص در بخش گردشگری را معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های استان با استفاده از گردشگری الکترونیک دانست و بیان کرد: این اقدام زمینه‌ساز جذب هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی به استان در ایام پساکرونا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار