باند ۶ نفره کلاهبردار در یاسوج دستگیر شدند

یاسوج (پانا) - باند ۶ نفره‌ای که از حساب‌های مردم پول برداشت می‌کردند در یاسوج شناسایی و دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۲۳۰۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
باند ۶ نفره کلاهبردار در یاسوج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پس از ارجاع چند فقره شکایت به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

کیقباد مصطفایی افزود: پس از رسیدگی مشخص شد مبالغ از طریق دستگاه خودپرداز و همچنین خرید از طریق دستگاه کارتخوان یکی از مغازه داران واقع در شهر یاسوج برداشت شده است.

وی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی و اقدامات پلیسی مشخص شد افراد کلاهبردار با کمک رابط خود واقع در یکی از شهرستان‌های استان همجوار اقدام به کپی کارت‌های بانکی شهروندان در سراسر کشور می‌کرد و از این طریق قصد رسیدن به اعمال مجرمانه خود را داشتند.
مصطفایی گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت متهمان مشخص و مخفیگاه آن‌ها شناسایی شد که در یک عملیات غافلگیرانه مجرمان سایبری دستگیر و ادله دیجیتال آن‌ها جمع آور شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، یک دستگاه اسکیمر، ۴۱۰ کارت بانکی کپی شده، ارز دیجیتال و وجه نقد کشف شد.

مصطفایی به کلیه دارندگان کارت‌های بانکی توصیه کرد: هنگام خرید از دستگاه‌های کارت خوان رمز کارت خود را در نهایت محرمانگی وارد کنند و از ارائه رمز آن به دیگران جدا خوددداری کنند و همیشه کارت جداگانه‌ای برای مایحتاج روزانه خود داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به شهروندان افزود: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار