مراسم تولد هنرمندان پیشکسوت آبان ماهی برگزار شد

حسینی‌پور: هرماه تولد هنرمندان پیشکسوت را برگزار می‌کنیم

تهران (پانا) - مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت آبان ماهی به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت در محل مجتمع فرهنگی باغ زیبا با حضور محمود شالویی، سرپرست معاون هنری وزارت ارشاد و مسئولین موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تولد هنرمندان پیشکسوت آبان ماهی برگزار شد

در ابتدای برنامه نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن خوشامدگویی جهت حضور هنرمندان گفت: دوسالی بود که این دورهمی برگزار نمی شد و با واکسینه شدن هنرمندان این مهم انجام شد و از هنرمندان به عنوان گروه مرجع انتظار می رود مردم را تشویق کنند تا واکسن بزنند.

وی با گرامیداشت یاد درگذشتگان هنرمندان پیشکسوت درگذشته گفت: با مساعد شدن شرایط و وضعیت کرونا، این دورهمی ها جهت گرامیداشت تولد هنرمندان بصورت ماهانه برگزار خواهد شد.

سرور بختی: تجربه قدردانی از هنرمندان را به کل منطقه اکو تعمیم می دهیم

سرور بختی، رییس موسسه فرهنگی اکو عنوان کرد: شما هنرمندان پیشکسوتان منطقه اکو هستید و فقط به ایران تعلق ندارید. موسسه فرهنگی اکو از سازمان های بین المللی منطقه اکو است که جمعیتی حدود 500میلیون نفر دارد و هدف تاسیس این موسسه فرهنگی اکو این است که توسط فرهنگ و هنر فضای دوستی و اعتماد و همدلی بوجود بیاید.

وی افزود: با سینما و چاپ کتاب و برنامه های دیگر تلاش می کند به اهداف خود برسد. خدمت شما هنرمندان ایرانی به منطقه قابل ارزش گذاری نیست و چنین مراسم هایی برای قدردانی هنرمندان قابل تقدیر است و امیدوارم مراسم های بعدی در موسسه فرهنگی اکو برگزار شود. امیدوارم بتوانیم این تجربه را به سایر کشورها تعمیم دهیم.

محمود شالویی، سرپرست هنری وزارت ارشاد با تبریک تولد آبان ماهی گفت: آقای نیکنام و آقای عظیمی هر دو از زحمتکشان حوزه فرهنگ و هنر هستند. در ادامه هنرمندان عنوان کردند که بواسطه گوش شنوای شان تقدیر می کنند.

در انتهای برنامه از هنرمندان پیشکسوت متولد آبان ماه تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار