درخشش دانش‌آموزان المپیادی شیروان در کشور

شیروان (پانا) - جمعی از دانش‌آموزان المپیادی شهرستان شیروان با دریافت مدال‌های رنگارنگ، در مرحله کشوری خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۲۳۰۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان المپیادی شیروان در کشور

فرامرز شجاعی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان، با ابراز خرسندی از این موفقیت بزرگ گفت: دانش آموزان پژوهشگر یاسین التماسی، مهدی زاهدی برزل آباد و امیر حسین داب در مرحله پایانی رقابت های کشوری المپیاد علوم زمین، موفق به دریافت مدال های طلا، نقره و برنز شدند.

شجاعی همچنین با اشاره به کسب مدال برنز کشوری المپیاد جغرافیا توسط دانش آموز پژوهشگر ابوالفضل خوش نواز افزود: کسب افتخارات پژوهشی توسط دانش آموزان فرهیخته شهرستان شیروان در میدان رقابت های کشوری، نشان از تلاش های شبانه روزی و چندین ساله جامعه فرهنگیان، خانواده ها و دانش آموزان عزیز است.

وی با بیان تقدیر و تشکر از زحمات همه مدیران ارجمند، دبیران محترم، خانواده های گرامی و دانش آموزان عزیز مدال آور گفت: به لطف الهی، امیدواریم کسب این موفقیت ها در سال های بعد نیز توسط دیگر دانش آموزان عزیز این شهرستان ادامه داشته باشد تا بتوانیم نام این شهرستان را از لحاظ پژوهشی در سطح کشور آن چنان که شایسته است مطرح کنیم.

لازم به یادآوری است که از 11 عنوان پذیرفته شده در مرحله دوم المپیادهای علمی توسط 9 نفر از دانش آموزان این استان، 8 دانش آموز از شهرستان شیروان در این مرحله پذیرفته شدند که با این نتیجه موجب شد شهرستان شیروان با 81٪ آمار پذیرفته شدگان، رتبه اول استان را کسب کند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار