با حضور مسئولان استان وشهرستان

رتبه‌های برتر کنکور سراسری و مسابقات فرهنگی هنری بهاباد تجلیل شدند

بهاباد (پانا) - جشن ستارگان افتخار به منظور تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری سال 1399 و 1400 و برگزیدگان مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری بهاباد با حضور فرماندار، معاون پشتیبانی و معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین در محل مجتمع فرهنگی هنری علامه ملاعبدالله بهابادی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رتبه‌های برتر کنکور سراسری و مسابقات فرهنگی هنری بهاباد تجلیل شدند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، روز شنبه در آئین جشن ستارگان افتخار در بهاباد در سخنانی ضمن تبریک به دانش آموزانی که برترین رتبه کنکورسراسری را از آن خود کرده اند اظهار کرد: آنچه امروز مطرح است و دارای ابعاد جهانی است، وجود جامعه توانمند و پویا است؛ جامعه ای که با تکیه بر توان خود بر مشکلات غلبه و مسیر موفقیت را می پیماید؛ حال با توجه به این برای داشتن چنین جامعه ای باید راهبردهایی اتخاذ کرد. در میان راهبردهای موجود داشتن آموزش و پرورش پویا و فعال مهمترین و اصلی ترین راهبرد است که توجه به آن در نهایت ارتقاء همه جانبه کل جامعه را در برخواهد داشت.

سید علیرضا کارآموز با اشاره به محورهای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، یکی از موضوعات مهم این سند را تربیت نیروی انسانی عنوان کرد و مهمترین دارایی یک جامعه را نیروی انسانی آن برشمرد و افزود: نیروی انسانی به عنوان پر افتخارترین دارایی جامعه در جهت رشد و بالندگی باید در تمامی بخش ها حمایت شود.

وی گفت: دانشجویانی که در دانشگاه ها پذیرفته شدند و مشغول به تحصیل هستند، در واقع باید به عنوان سفیران استان مروج فرهنگ، تلاش و سختکوشی یزدی ها در دیگر مناطق کشور باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش یزد تاکید کرد: این موقعیت ها ویژه نتیجه همگرایی خانواده ها و معلمان است که موفقیت دانش‌آموزان را رقم زده است، زیرا همدلی و همفکری با عنصر خلاقیت می‌تواند از دانش‌آموزان، نخبگانی مسوولی بسازد که آینده کشور را تضمین می‌کنند.

در ادامه این مراسم مدیر آموزش وپرورش بهاباد در سخنانی با بیان اینکه در سال 1399 و 1400 حدود 60 نفر از دانش آموزان شهرستان بهاباد رتبه های برتر کنکور سراسری را به خود اختصاص داده اند، افزود: رتبه های برتر کنکور موجبات افتخار شهرستان، خانواده و مدیران هستند.

حسن رزاقی بهابادی با اشاره به اینکه چشم‌های ما به آینده درخشان شما دانش آموزان است که شما امید آینده این کشور هستید و تمام مسئولان شهر وظیفه ‌دارند در خدمت شما یک حرف و یک ‌سخن و یکدست باید باشد، افزود: آینده جمهوری اسلامی ایران به دست این نیروهای پرتلاش و انسانی است و نتیجه ارتقا و پیشرفت کشور در آینده همین دانش آموزان و نخبگان است.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد ادامه داد: آینده منتظر جوانان و نخبگان علمی است و جمهوری اسلامی ایران به وجود شما نیاز دارد از این رو باید با کار شبانه روزی و تلاش مضاعف زمینه های لازم را برای اعتلای کشور فراهم کرد.

وی افزود: نخبگان عملی با تلاش خود عبارت "خواستن، توانستن است" را به خوبی معنا کردند و موفقیت دانش آموزان در آزمون سراسری مرهون تلاش آنها، والدین، معلمان و کادر آموزشی مدارس بوده است.

رزاقی ادامه داد: این دانش آموزان نخبه، ثروتی هستند که امروز به سرمایه نمادین تبدیل شده‌اند و آنچه امروز میراث دار آن هستند حاصل قدم‌ها، قلم‌ها و خون‌هایی است که باید از آن پاسداری شود.

همچنین فرماندار بهاباد با تبریک به برگزیدگان کنکور سراسری گفت: دانش آموزان در کنار تحصیل به مهارت آموزی نیز توجه و تلاش کنند آینده کشور با اتکا به نیروهای داخلی و بدون دخالت بیگانگان قابل مدیریت است.

محمدمهدی خانی زاده بهابادی با بیان اینکه عوامل زیادی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان تاثیر دارد و همه این عوامل دست به دست هم می دهند که یک فرد به موفقیت برسد خاطرنشان کرد : پایبند بودن و تعهد از صفات بارز افراد تحصیل کرده است، امیدواریم این صفات بازر در نخبگان ما وجود داشته باشد و خدمت به همنوعان خود را فراموش نکنند.

فرماندار بهاباد ادامه داد : دانش آموزانی که با تلاش شبانه روزی رتبه‌های برتر کنکور را در بین هزاران جوان کسب کرده اند مایه مباهات دیار بهاباد هستند.

رونمایی از کتاب ایستاده بربلندای زمان نوشته سید منصور مظفری و تجلیل از این پیشکسوت فرهنگی، تجلیل از خانواده مرحوم سیدحسن رضوانی مدیر فقید دبیرستان شهید رفیعیان، تجلیل از معلمان و مدیران تأثیرگذار شهرستان بهاباد و تجلیل از مهندس مصطفوی نسب رئیس هیئت مدیره و مهندس سلطان زاده مدیر شرکت آرون‌پاد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان از رتبه های برتر کنکور سراسری و برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری و قرآنی شهرستان بهاباد با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شدند.

مهدی اخوان بهابادی خبرنگار پانا شهرستان بهاباد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار