همزمان با سراسر کشور ؛

بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش : شوراهای دانش آموزی بزرگترین شبکه اجتماعی ، فرهنگی ، تربیتی و مدرسه محور هستند.

کد مطلب: ۱۲۳۰۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان آذربایجان غربی برگزار شد

«حسن رحمانی » با اشاره به بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی اظهار کرد: مطابق آئین نامه اجرایی مدارس، شورای دانش آموزی به عنوان یکی از ارکان پنجگانه مدارس مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: هدف از تشکیل شوراهای دانش آموزی تحکیم و تعمیق ارزش ها و باورهای دینی، تکریم عملی شخصیت دانش آموزان، تمرین مشارکت جویی و مسئولیت پذیری، توجه عملی به مطالبات و خواسته های دانش آموزان، تسهیل در حسن اجرای برنامه های شورای دانش آموزی و توسعه و بهبود نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری از طریق مشارکت دانش آموزان است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در روز چهارشنبه 19 آبان ماه همزمان با سراسر کشور با پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش در تمامی مدارس استان برگزار شد و پیش بینی می شود در سال تحصیلی جاری 3500 شورا در مدارس تشکیل و شروع به فعالیت کنند که این انتخابات در برخی مدارس به صورت حضوری و در بعضی دیگر به صورت غیر حضوری برگزار می شود .

گفتنی است مراسم نمادین استانی بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی رأس ساعت 10 صبح در دبیرستان دخترانه دوره دوم متوسطه زینب کبری (س) منطقه نازلو ارومیه برگزار شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار