شورای دانش‌آموزی ،طلایه دار گام دوم انقلاب است

شهرکرد (پانا) - برنامه نمادین استانی با موضوع بیست و چهارمین شوراهای دانش‌آموزی صبح روز نوزدهم آبان ماه در دبیرستان دوره دوم علامه امینی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی ،طلایه دار گام دوم انقلاب است

این برنامه با حضور مسئولین از اداره کل آموزش و پرورش، اداره ناحیه 2، بسیج، معاون فرماندار و انجمن اولیای مدرسه برگزار شد.

مسعود گل محمدی، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه2 استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از کادر مدرسه و مسئولین، شورای دانش آموزی را امری مهم در راستای اهداف سند تحول بنیادین برشمرد.

در ادامه فرحناز قائدامینی، مدیر کل آموزش و پرورش استان، ضمن اشاره به سخنان مدیر آموزش و پرورش ناحیه2 و اهمیت نقش شورای دانش آموزی در راستای اهداف سند تحول بنیادین گفت: دانش آموزی که از مدرسه خارج می شود قبل از علم باید دین و اخلاق داشته باشد.

وی تاکید کرد: دانش آموزی موفق خواهد بود که نه تنها برای نمره بلکه برای یادگیری و پرورش مهارت‌های زندگی در اجتماع درس بخواند. شورای دانش آموزی گامی موثر خواهد بود برای دانش‌آموزان تا زندگی در اجتماع را بیاموزند.

وی همچنین اشاره کرد: تشکل‌های دانش آموزی و خبرگزاری پانا در پرورش استعدادها و نقش اجتماعی دانش آموزان نقش بسزایی دارند.

علاوه بر اینها قائدامینی، به فداکاری و ایثارگری شهید علی لندی اشاره کرد و افزود: نسل امروز آینده سازان فردا خواهند بود.

این برنامه با شاهنامه خوانی و گروه همنوازی دانش آموزان ادامه یافت و در پایان مسعود گل محمدی و چند تن از مسئولین از نحوه رأی گیری در مدرسه بازدید کردند.

خبرنگار دانش آموز: هانیه پورشیروانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار