کرمی: هدف از برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیتی و پرورشی مدارس است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر هدف از برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی را مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیتی و پرورشی مدارس عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کرمی: هدف از برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیتی و پرورشی مدارس است

بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در یک هزار و 650 مدرسه استان بوشهر همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

علیمراد کرمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، در آئین نمادین انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدرسه شهید بشکوه، بیان کرد: توسعه مشارکت عمومی دانش آموزان در همراهی با اولیای مدرسه، استفاده از نظرات بسیار خوب دانش آموزان در مدیریت و توسعه مشارکت عمومی، تمرین زندگی در فضای حقوقی، آمادگی دانش آموزان برای پذیرش مسوولیت اجتماعی از مهمترین هدف های برگزاری انتخابات دانش آموزی است.

کرمی افزود: دانش آموزی که در انتخابات شوراهای دانش آموزی شرکت می کند با پذیرش مسوولیت هایی در مدرسه، خود را برای پذیرش مسوولیت بزرگ اجتماعی در آینده آماده می کند.

وی گفت: مشارکت مطلوب شوراهای دانش آموزی در اداره مدارس منجر به تشکیل مجلسی کارآمد و موثر در بهبود فرآیندهای آموزشی و پرورشی می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور در بیش از 1700 آموزشگاه انتخابات شوراهای دانش آموزی برگزار می شود.

موحدی افزود: با رأی دانش آموزان 12 هزار دانش آموز دختر و پسر بعنوان منتخبان شوراهای دانش آموزی برگزیده خواهند شد.

موحدی با تاکید بر نقش آفرینی شوراهای دانش آموزی بویژه در امر تصمیم‌سازی های آموزشی و پرورشی گفت: حاصل انتخابات امروز شوراهای دانش آموزی، تشکیل پارلمان دانش آموزی در چهار شهرستان بوشهر، دشتستان، کنگان و گناوه و نهایت تشکیل مجلس دانش آموزی استان بوشهر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار