پیام تسلیت رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس درپی درگذشت دانش‌آموز پیشتاز اهل خفر

اعضای بدن دانش‌آموز اهل خفر، به 3 بیمار، جانی دوباره داد

شیراز (پانا) - دانش‌آموز پیشتاز «مهسا هاشمی بالاشهری» ساکن شهرستان خفر بر اثر تصادف، دچار مرگ مغزی می‌شود و پس از تایید مرگ مغزی از سوی پزشکان در اقدامی خداپسندانه و با رضایت خانواده، اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اعضای بدن دانش‌آموز اهل خفر، به 3 بیمار، جانی دوباره داد

عمل برداشت عضو آن مرحومه، در بیمارستان «پیمانیه» جهرم، انجام شد و طی این عمل کبد این نوجوان خفری به فردی ۴۳ ساله از شهرکرد، کلیه و پانکراس وی به فردی ۲۴ ساله از اصفهان و دیگر کلیه آن مرحومه به دختر بچه‌ای ۱۰ ساله از مشهد در بیمارستان پیوند اعضاء شیراز اهداء شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، در پیامی این حادثه جانسوز را به خانواده این دانش‌آموز که با اهدای عضو خود به دیگران جان دوباره‌ای بخشید تسلیت گفت.

در متن پیام امید اسماعیلی آمده است:

مَن أَحیاها فَکَأَنَّما أَحیَا النّاسَ جَمیعًا. هرکس جان یک انسان را نجات دهد، گویی جان تمامی انسان‌ها را نجات داده است. (سوره مائده)

خانواده محترم «هاشمی»، بی شک از دست دادن فرزند، غم بزرگ و جبران ناپذیری است، اما درک امانت الهی و برنامه سفر آخرت که تقدیری الهی برای همه انسان‌هاست تسلی بخش فقدان‌ها برای همه ما است.

فرزند شما یک پیشتاز بوده است و پیشتازی یک کلاس درس نیست، یک بستر تربیتی است، در این بستر فرد ایثار، شجاعت و نوع‌دوستی را می‌آموزد و به راستی که پیشتاز یابنده ما دانش‌آموز «مهسا هاشمی بالاشهری» با روحی بلند زندگی کرده و خدمت به هم نوع را به خوبی فرا گرفته بود و پس از عروج خود نیز توانسته به هم‌نوع خود جانی دوباره ببخشد و روح بلند خود را در سایرین جاری و ساری سازد.

اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم، فرهنگیان و جامعه دانش‌آموزی و به ویژه پیشتازان عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

اقدام ارزشمند شما والدین گرامی، در اهداء عضو آن عزیز سفر کرده به بیماران نیازمند، رفتنش را به زیبا ماندن تبدیل و یادش را برای همیشه ماندگار کرده است.

همکاران ما در مجموعه سازمان دانش‌آموزی استان فارس، صمیمانه از این اقدام خداپسندانه تقدیر و تشکر می‌کنیم و از خداوند منان برای آن مرحومه غفران الهی و برای بازماندگان صبری عظیم خواستاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار