انتخابات شورای دانش‌آموزی تمرین مسئولیت‌پذیری است

بجنورد (پانا) - رئیس اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، انتخابات شورای دانش‌آموزی را یکی از اهداف سند تحول بنیادین برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش‌آموزی تمرین مسئولیت‌پذیری است

انتخابات شورای دانش آموزی در دبیرستان دخترانه شهدای غزه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی، رییس اداره آموزش و پرورش بجنورد، معاونت پرورشی و فرهنگی شهرستان بجنورد رییس سازمان دانش آموزی استان و جمعی از معاونین و روسای داخلی مدیر کل انجام شد.

مهدی مودی، مدیر اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: آموزش و پرورش دو شاخص مهم را دنبال می کند یکی بحث عدالت آموزشی است که الحمدلله به برکت نظام آموزش و پرورش حتی در دورترین نقاط هم پرچم جمهوری اسلامی را برافراشته، تارکین تحصیل و بازماندگان به جمع محصلین اضافه شدند.
بحث دوم کیفیت آموزشی است در 20 ماه گذشته آسیب دیدیم. امیدوارم دانش آموزان امسال با علاقمندی بیشتر سعی کنند از ظرفیت های ایجاد شده استفاده کنند.
مهدی مودی بیان کرد: مهمترین ماموریت ما اجرای سند تحول بنیادین است که در آن تعلیم و تربیت تمام ساعتی از مهم ترین برنامه هاست. یکی از برنامه ها در این بخش مشارکت دادن دانش آموزان در تصمیم گیری هاست. این کاری که الان دارد انجام می شود در همان مسیر است.
تمرین مسئولیت پذیری با این کار شروع می شود. برای شورای دانش آموزی افراد توانمند و اصلحی که انتخاب می کنید مسائلتان را با آنها در میان می گذارید. ما با بزرگان و منتخبین این شوراها چندین نشست داشتیم و طرح های مختلف و خوبی ارائه دادند که حتی در سطح کشور مفید بود.
مدیرکل آموزش و پرورش بیان کرد: انتظار ما این است که آموزش و پرورش به سمت مهارت آموزی برود. ما همه اینجا جمع شدیم که بگوییم در خدمت شما دانش آموزانیم هدف شمایید و ماموریت آموزش و پرورش دانش آموز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار