مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

حضور فعال خیرین در عرصه مدرسه‌سازی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد حضور فعال خیرین در عرصه مدرسه‌سازی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۲۹۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور فعال خیرین در عرصه مدرسه‌سازی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی حضور پر رنگ خیرین در عرصه‌های مختلف بوده اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور فعال خیرین در عرصه مدرسه‌سازی است و اگر خیرین نبودند نمی‌توانستیم بخش عمده‌ای از دانش‌آموزان و فرهنگیان را سازماندهی کنیم، چرا که به شدت از نظر فضاهای فیزیکی چالش داریم.

وی افزود: آموزش و پرورش استان اصفهان همچون سراسر کشور بهره بردار زحمات اداره کل نوسازی مدارس استان و خیرین مدرسه ساز است و با مروری بر احداث مدارس و نگاهی به رشد علمی و فرهنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی می‌بینیم خیرین مدرسه‌ساز همواره خوش درخشیده و پرچم اصفهان را برافراشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: با وجود اینکه اصفهان استانی برخوردار شناخته می‌شود، در زمینه فضاهای آموزشی محروم است و سرانه آموزشی این استان از کشور عقب‌تر است، به طوری که اگر تلاش خیرین مدرسه ساز نبود با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار