مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

بازگشایی حضوری مدارس دوره اول متوسطه و دوره ابتدایی از یکم آذرماه

اصفهان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت مدیران مدارس موظفند مانند گذشته تمام اقداماتی که به بازگشایی مدارس منجر می‌شود را مطابق الگوی آموزشی و تربیتی مدارس رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی حضوری مدارس دوره اول متوسطه و دوره ابتدایی از یکم آذرماه

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در گفتگو با برنامه سلام اصفهان رادیو اصفهان در خصوص آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برای بازگشایی مدارس اظهار داشت: با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا از ۱۵ آبان‌ماه مدارس دوره دوم متوسطه به‌صورت تدریجی، آرام و اقتضایی بازگشایی حضوری شده و دانش‌آموزان در مدارس حضور پیدا کردند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه مدارس دوره اول متوسطه و دوره ابتدایی هم از یکم آذرماه بازگشایی حضوری خواهند داشت.

اعتدادی تاکید کرد: مدیران مدارس موظف‌ند مانند گذشته تمام اقداماتی که به بازگشایی مدارس منجر می‌شود را مطابق الگوی آموزشی و تربیتی مدارس رعایت کنند و بعد از دریافت مجوز حضوری دانش‌آموزان، اولویت آنها کنترل فاصله‌گذاری‌ها، بهداشت فردی و محیطی و تهویه کلاس‌ها باشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان اضافه کرد: اداره کل آموزش‌وپرورش استان و ادارات آموزش‌وپرورش 41 ناحیه و منطقه در سراسر استان نظارت دقیقی بر مدارس خواهند داشت که در این زمینه مسئولین و ناظرین دانشگاه علوم پزشکی نیز ما را همراهی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدل آموزشی مدرسه باید دقیق و مشخص باشد تا دانش‌آموز بداند که چند روز در هفته و چه روزهایی در کلاس‌های حضوری شرکت خواهد کرد و این الگو باید به آگاهی دانش‌آموزان و خانواده‌ها برسد.

اعتدادی تصریح کرد: در مدارسی که بالای ۳۰۰ نفر دانش‌آموز دارند حضور همه دانش‌آموزان صورت هم‌زمان نخواهد بود و الگوی آموزشی توسط شورای مدرسه تصویب و به اطلاع دانش‌آموزان و خانواده‌ها خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار