تشکیل ۹۹ پرونده در حوزه مرغ گوشتی در خراسان‌جنوبی

بیرجند(پانا) - معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان‌جنوبی گفت ۹۹ پرونده تخلف در حوزه مرغ گوشتی در خراسان‌جنوبی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ۹۹ پرونده در حوزه مرغ گوشتی در خراسان‌جنوبی

علی تهوری، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به تشدید نظارت‌ها بر بازار مرغ و برای سهولت و دسترسی مردم به مرغ گرم و همچنین نظارت بر چرخه تولید و عرضه مرغ در سطح بازار با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از ابتدای اسفند پارسال تاکنون ۹۹ واحد تولیدی با تخلف عرضه خارج از شبکه بیش از ۲ هزار تن مرغ زنده شناسایی و پرونده تخلف به ارزش ۲۹۵ میلیارد میلیارد و ۹۶۶ میلیون ۴۲۲ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تهوری با تشکر از تولیدکنندگانی که در راستای قوانین و دستورالعمل‌ها و جهت تامین نیاز مصرف‌کنندگان تلاش می‌کنند، افزود: با اخلال گران و سودجویان در شبکه توزیع کالا‌های اساسی برخورد قانونی و قاطع انجام می شود.

وی از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ اعلام کرده تا با بررسی با متخلفان برخورد قانونی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار