امام جمعه دهدشت در دیدار با رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد:

بهاء دادن به دانش آموزان و اعتماد کردن به آنها راه‌های مسدود را باز می‌کند

وحدانی فر: سازمان دانش‌آموزی از ابتکارات خوب آموزش و پرورش است

یاسوج(پانا) - امام جمعه دهدشت در دیدار با رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد، مربیان پیشتاز و جمعی از فرهنگیان عنوان کرد بهاءدادن به دانش‌آموزان و جوانان و اعتماد کردن به آنها راه‌های مهم مسدود را باز می‌کند و با این طرز تفکر می‌توان قله‌های بزرگ را فتح کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بهاء دادن به دانش آموزان و اعتماد کردن به آنها راه‌های مسدود را باز می‌کند

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر بیان کرد: سازمان دانش آموزی از ابتکارات خوب در آموزش و پرورش است که توجه به ظرفیت ها و خلاقیت ها و توانمندی های دانش آموزان و شکوفا کردن استعدادها در صدر برنامه‌های آن است.
وحدانی فر با اشاره به تغییر رویه ای که با بازسازی مهندسی برنامه ها در سازمان دانش آموزی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد شده است اظهار کرد: بیانیه گام دوم سندی است که سراسر پر از نور و معرفت و بصیرت افزایی است.
وی گفت: اینکه سازمان دانش آموزی به این سمت و سو می رود بسیار خوب و خبر مسرت بخشی است که انشاالله بتواند از ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان استفاده کند.
امام جمعه دهدشت بیان کرد: جوانان ظرفیت مغفول جامعه ما هستند، آنها ظرفیتی هستند که دیده نشده اند و همه ما باید تلاش کنیم خصوصا آموزش و پرورش که ارتباط زیادی با دانش‌آموزان و جوانان دارد آن معرفت دینی و هویت دینی و اعتقادات راسخ را در آنها زنده نگه دارد.
وحدانی فر گفت: بیش از ۴۰ بار رهبری در بیانیه گام دوم از کلمه جوانان استفاده کرده است، این تاکید رهبری نشان می دهد که با تلاش و با یک برنامه ریزی باید نهایت استفاده را از جوانان ببریم.
وی اظهار کرد: اگر یک دانش آموز هویت دینی و اعتقادات خودش را حفظ کند و از آن بهره ببرد برای جامعه مفید خواهد بود.
امام جمعه دهدشت تاکید کرد: خوشبختانه در آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی این فضا برای جوانان و نوجوانان به وجود آمده است و این تغییر رویه و رویکرد در سازمان دانش آموزی بسیار ارزشمند است.
وحدانی فر افزود: بهاء دادن به دانش آموزان و جوانان و اعتماد کردن به آنها راه های مهم مسدود را باز می کند، ما با این طرز تفکر می توانیم قله های بزرگ را فتح کنیم.
وی گفت: شهید فهمیده در همین مکتب و در همین کشور رشد یافت و باعث افتخار کشور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار