رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با امام جمعه دهدشت:

الگوسازی سبک زندگی شهدا در بین دانش‌آموزان، از اولویت‌های سازمان دانش‌آموزی است

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با امام جمعه دهدشت عنوان کرد در بازمهندسی اصول و فرآیندهای تشکیلات سازمان دانش‌آموزی، الگوسازی سبک زندگی شهدا در بین جامعه دانش‌آموزی از اولویت‌های اصلی این سازمان است.

کد مطلب: ۱۲۲۸۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
الگوسازی سبک زندگی شهدا در بین دانش‌آموزان، از اولویت‌های سازمان دانش‌آموزی است

سد نظام مرادی در این دیدار که مربیان پیشتاز و فرهنگیان آموزش و پرورش دهدشت نیز حضور داشتند، ضمن تبریک روز ۱۳ آبان به همه کسانی که دغدغه تعلیم و تربیت را دارند اظهار کرد: 3 رویداد و اتفاق مهم که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد در این روز به وقوع پیوست.
مرادی گفت: سازمان دانش آموزی با توجه به رسالتی که در بعد تربیت اجتماعی دانش آموزان بر عهده دارد، در بازمهندسی جدید با شعار «پیشتازان گام دوم انقلاب، پیشگامان تمدن نوین اسلامی» برنامه های خود را اجرایی خواهد کرد.
وی افزود: انشالله با حمایت همه جانبه علمای بزرگ و روحانیون بتوانیم در این راستا گام هایی برای موفقیت این سرزمین برداریم.
رئیس سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: طبق رسالت هایی که در بازمهندسی جدید بر عهده سازمان دانش‌آموزی گذاشته شده است، الگوسازی سبک زندگی شهدا در بین جامعه دانش آموزی از اولویت‌های این سازمان است.
وی گفت: در استان ما دانش‌آموزان شهیدی چون شهید علیپور که حتی از نظر شرایط سنی نسبت به شهید فهمیده کوچکتر بود یک الگو برای جامعه دانش آموزی است.
مرادی بیان کرد: در همین راستا متناسب با فضیلت های سازمان دانش آموزی سرکشی از خانواده شهدای دانش آموزی جزو برنامه های اساسی سازمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار