پیام امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان بمناسبت۱۳ آبان

شهرکرد(پانا) - به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روابط عمومی امور نوجوانان و دانش‌آموزی مجمع ملی جوانان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان بمناسبت۱۳ آبان

متن این پیام به شرح زیر است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین

روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حماسه آفرینی دانش آموزان انقلابی و هوشیار در سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۷، با گذشت ۴۳ سال هنوز در اذهان عمومی مانند برگ زرینی از شور آفرینی و پیشرانی دانش آموزان ایران اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی حک شده است و تا ابد بیانگر حماسه‌ای از جنس غیرت ملی و هوشیاری نسل جوانی است، که فردای این کشور را خواهند ساخت و ایران اسلامی را به جایگاه واقعی اش خواهند رساند.
چنانکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند: سیزدهم آبان ماه روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست و آینده مملکت در دست دانش آموزان است.
امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان در این روز که مصادف با روز مبارک دانش آموز و آینده سازان میهن اسلامی و سالروز نابودی ظالمان غربی و از میان رفتن سایه استکبار در ایران اسلامی است، ضمن تبریک این رویداد ملی به همه دانش آموزان و نوجوانان حماسه ساز ایران اسلامی ، به ستمگران عصر حاضر هشدار می‌دهد که آگاه باشند که اگر پای در مسیر خطا بگذارند، به فرمان ولی امرمان همچون فهمیده ها و بهنام محمدی ها پا در میدان نبرد خواهیم گذاشت و تفکر علی لندی ها را دوباره زنده خواهیم کرد.

خبرنگار پانا: سیدسینا بنی هاشمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار