با دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دبیرستان شاهد شهید محمدی یاسوج به عنوان پایلوت هوشمندسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همایش مانور تشکیلاتی فرزندان روح الله با محوریت زنگ استکبارستیزی و روز دانش‌آموز که در دبیرستان پسرانه شاهد شهید محمدی یاسوج برگزار شد قول تجهیز این دبیرستان را از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به عنوان اولین مدرسه تمام الکترونیکی استان به دانش‌آموزان این دبیرستان داد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان شاهد شهید محمدی یاسوج به عنوان پایلوت هوشمندسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

سیدعلی احمدزاده، در این آیین که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر سازمان دانش آموزی، مدیر آموزش و پرورش بویراحمد و سایر مسئولین محلی و استانی برگزار شد، تقدیم ۴۴۶ شهید دانش آموز استان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را افتخاری بزرگ و ارزشمند برای جامعه دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
وی بیان کرد: دانش آموزان در سنگر و خط مقدم علم و دانش و تربیت در دفاع از شرافت علمی باید دست از تلاش و کوشش برندارند و همچنان در این عرصه روز به روز درخشنده تر از پیش گام بردارند.
احمدزاده در پاسخ به خواسته دانش آموزان شاهد و ایثارگر این دبیرستان برای هوشمندسازی مدرسه گفت: تمام هزینه های لازم را برای تامین سیستم های الکترونیکی و کامپیوتری این مدرسه را استانداری به عنوان هدیه روز دانش آموز پرداخت خواهد کرد.
مدیر دبیرستان شاهد شهید عبدالستار محمدی در حاشیه این آیین ضمن تشکر از توجه و لطف استاندار به دانش آموزان شاهد و ایثارگر اظهار کرد: مدرسه هوشمند به عنوان یکی از مهمترین مولفه های نظام جمهوری اسلامی ایران،لازمه یک سازمان آموزشی و پرورشی پویا و یادگیرنده است تا دانش آموزان را برای سطوح مختلف زندگی در عصر اطلاعات و ارتباطات آماده کند.
سعید مقدس گفت: یک مدرسه هوشمند، به عنوان یک سازمان یادگیرنده، در طول زمان تکامل یافته و به طور مستمر، کارکنان حرفه ای خود، منابع آموزشی و توانایی های اجرایی اش را توسعه می دهد.
مدیر دبیرستان شاهد شهید محمدی افزود: کلیه فرآیندهای مدرسه اعم از مدیریت، نظارت، کنترل، یاددهی، یادگیری، منابع آموزشی و کمک آموزشی، ارزشیابی، اسناد و امور دفتری، ارتباطات و مبانی توسعه آنها، در جهت بهبود نظام آموزشی و تربیتی پژوهش در مدارس تمام الکترونیکی هوشمند مورد توجه قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار