مساله استکبارستیزی با خداباوری و خداترسی نهادینه می‌شود

ارومیه(پانا) - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت مساله استکبارستیزی، زمانی در وجود مردم نهادینه می‌شود که خداباوری و خداترسی در وجود خودمان احیا شود.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مساله استکبارستیزی با خداباوری و خداترسی  نهادینه می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در دیدار صمیمی با دانش آموزان استان افزود: اگر هوای نفس بر ما مسلط شود خودمان تبدیل به مستکبر می شویم و راه مقابله با آن تقویت معنویت، خودسازی و خداترسی است.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: مساله استکبارستیزی زمانی در وجود ما نهادینه می‌شود که خداباوری و خداترسی را در وجود خودمان احیا کنیم.

وی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس سال‌های مبارزه با استکبار بود، ادامه داد: مردم ایران در مبارزه با مستکبران با قدرت ایمان در مقابل آنان ایستادگی کردند و دانش آموزان نقش خاصی را در دوران دفاع مقدس داشتند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده بیان کرد: هزاران شهید دانش آموز در کشور داریم که در دوره سازندگی هم نقش مهمی ایفا کردند و این روند هم همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به شعار نه لبنان نه غزه که توسط حامیان استکبار مطرح می شود،گفت: عده ای با این شعارهای توخالی در صددند تا روحیه بی تفاوتی را در بین نوجوانان، جوانان و جامعه در برابر ظلم ترویج کنند، این در حالی است که این موضوع وظیفه ذاتی و شرعی ماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار