راه‌اندازی مراکز رشد و نوآوری نوجوان در استان‌های کشور

شهرکرد(پانا) - مجمع ملی جوانان در صدد راه‌اندازی مؤسسات دانش‌بنیان نوجوان است که اعضای خلاق و نخبه، با پیگیری ایده‌های نوآورانه خود سعی در خودکفا شدن و تولید محصول داشته و سهمی در اقتصاد دانش‌بنیان کشور داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۲۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی مراکز رشد و نوآوری نوجوان در استان‌های کشور

به گزارش روابط عمومی نوجوانان مجمع جوانان، در راستای شناساندن و متصل کردن نخبگان محورهای شش‌گانه بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان برای استفاده از پتانسیل ها، ظرفیت ها و استعدادهای نخبگان علمی و پژوهشی، بانک اطلاعاتی نخبگان، مجمع ملی جوانان در صدد تشکیل مراکز رشد و نوآوری نوجوان در استان های سراسر کشور برآمده است.

مرکز رشد و نوآوری، با حضور نخبگان علمی و پژوهشی کشور که در بانک اطلاعاتی نخبگان ثبت نام کرده بودند تشکیل می شود و نخبگان با در کنار هم قرار گرفتن در حوزه های پژوهشی، فناوری، نوآوری و ایده های خلاق در جهت بارش فکری و عملیاتی ساختن برنامه های خود تلاش می کنند.

امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان با استفاده از ظرفیت پارک های علم و فناوری، خانه نخبگان و مؤسسات دانش بنیان برای حمایت از ایده های نخبگان مرکز رشد و نوآوری و عملیاتی ساختن آنها تلاش کرده و در صدد راه اندازی مؤسسات دانش بنیان نوجوان است که اعضای خلاق و نخبه، با پیگیری ایده های نوآورانه خود سعی در خودکفا شدن و تولید محصول داشته و سهمی در اقتصاد دانش بنیان کشور داشته باشند.

همچنین برای ایده های نوآورانه نخبگان سعی در راه اندازی فضای گسترده داریم که بتوان از ایده های خلاق و نوآورانه تمام نخبگان در یک سامانه گسترده، با اختصاصی کردن ایده ها، از سرقت ایده جلوگیری کرد و چنین برنامه هایی را برای ارگان ها و نهادهای مختلف توسط صاحبان ایده شرح داد و در جهت استفاده و حمایت از آنها و به کارگیری نخبگان، از آنها استفاده کرد.

امید است مراکز رشد و نوآوری نوجوان سهمی کوچک در تولید علم و فناوری کشور داشته باشند و برای نوجوانان مستعد، مسیری هموار را فراهم سازند.

خبرنگارپانا:سیدسینا بنی هاشمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار