تجارب پیشکسوتان چراغ راه در انجام وظایف سازمانی است

کرمانشاه(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه گفت تجارب گرانبهای پیشکسوتان و بازنشستگان می‌تواند چراغ راه در انجام وظایف سازمانی باشد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تجارب پیشکسوتان چراغ راه در انجام وظایف سازمانی است

این جلسه با حضور رضا محمدی مدیر سازمان دانش آموزی استان، فریدون قربانی،فرهاد خدایاری،مرتضی امیری،سودابه کله وندی و شهره بیات از مدرسان و مربیان پیشکسوت سازمان دانش آموزی در محل دفتر مدیریت سازمان استان برگزار شد.

رضا محمدی مدیر سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به اجرای بسته تحولی سازمان گفت: در سال تحصیلی جاری برای اولین بار بسته تحولی در چندین بند و بخش و با هدف «هر دانش آموز یک نقش اجتماعی» به سازمان های دانش آموزی سراسر کشور ابلاغ شد که این برنامه ها شامل حوزه های تشکیلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس و مجامع دانش آموزی، برنامه های مختلف حوزه تربیت اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی است و در واقع فصل الخطاب برنامه های سازمان دانش آموزی به حساب می آید.

وی گفت: تشکیل کارگروه تامین منابع و درآمدزایی به منظور بررسی و ارائه راه کارهای لازم جهت تحقق و اجرای هرچه بهتر برنامه های سازمان دانش آموزی از ضروریات است.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بررسی و تشریح سند تحول تشکیلات پیشتازان،چگونگی پرداخت حق الزحمه مربیان و ارائه راهکار جهت درآمدزایی و جذب نیروی انسانی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار