کارگاه تربیت مدرس پیشگامان تمدن نوین اسلامی

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان برگزاری دوره ی تربیت مدرس توسط مدرسین استان خوزستان را گامی موثر جهت تبادل اطلاعات دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۶۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه تربیت مدرس پیشگامان تمدن نوین اسلامی

شور و هیجان عجیبی فضای سازمان دانش آموزی استان کرمان را فرا گرفته ، در این اوضاع کرونایی که جلسات حضوری تعطیل شده بود حضور در فضای شاد و مفرح سازمان دانش آموزی سبب ایجاد انگیزه در مربیان تشکیلاتی شد.
محمود رجبی پور در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی به خبرنگار پانا گفت: تبادل اطلاعات بین استانهای مختلف می تواند دامنه ی معلومات ما را افزایش داده و باعث شناخت بیشتر در خصوص فرهنگهای مختلف می شود.

وی گفت: مدرسین توانمند استان خوزستان با حضور در جمع مربیان شهر کرمان با اجرای برنامه های متنوع فضای شاد و جذابی ایجاد کرده و مطالب مفیدی آموزش دادند.

رجبی پور ضمن اشاره به تجربیات خوب مربیان کرمانی افزود: دوره های مختلفی که در سازمان دانش اموزی به صورت حضوری و مجازی برگزار شده منتج به تربیت مربیان توانمندی شده و حضور اساتید استانهای دیگر نیز در جمع آنها به معلومات آنها افزود.

وی افزود: تبادل اطلاعات بین سازمانهای دانش آموزی استانهای مختلف سبب رشد و بالندگی سازمان و همچنین پیشتازان می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: قبل از کرونا برگزاری اردوهای ملی بین دانش آموزان بهترین راه انتقال مطالب بود و در حال حاضر هم آموزش از طریق همسالان را بهترین نوع آموزش می دانند.

رجبی پور برگزاری دوره های مختلف برای دانش آموزان و مربیان را ضروری دانست و گفت: کرونا نتوانست بین ما و دانش آموزان فاصله ایجاد کند ولی باید قبول کنیم حضور دانش آموزان و مربیان در فضاهای جذاب و ایجاد ارتباط با هم می تواند تاثیر بیشتری در آموزش آنها داشته باشد .

وی به جذب دانش آموزان مدارس نیز اشاره ای کرد و افزود: امسال استقبال گسترده ی دانش آموزان از برنامه ها باعث شده ما نیز در خصوص اجرای برنامه های متنوع تلاش بیشتری کنیم و این امر به ما هم انگیزه ی بیشتری داد و در حال حاضر دانش آموزان زیادی متقاضی حضور در دوره های سازمان هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار