مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

شبکه شاد، امن‌ترین محیط فضای مجازی برای استمرار آموزش دانش‌آموزان است

کرمانشاه(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد شبکه دانش‌آموزی شاد، امن‌ترین محیط فضای مجازی برای استمرار آموزش دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
شبکه شاد، امن‌ترین محیط فضای مجازی برای استمرار آموزش دانش‌آموزان است

مجید یزدان‌پناه در نشست " کارگروه راهبردی شبکه شاد" که صبح امروز با حضور اعضای کارگروه شبکه شاد در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، گفت: شبکه دانش‌آموزی شاد، امن‌ترین محیط فضای مجازی برای استمرار آموزش دانش‌آموزان است.

وی افزود: اهمیت و ضرورت این نشست‌های تخصصی به منظور کیفیت‌بخشی به فرآیند تولید محتوای الکترونیکی، مهارت‌های تدریس در فضای مجازی، ارزشیابی کیفی، توصیفی و ارتقای بازده تحصیلی دانش‌آموزان از طریق برنامه‌های تحولی دوره ابتدایی، متوسطه، فنی و حرفه‌ای و کاردانش، کارشناسان آموزش با مشارکت معین‌ها و سرگروه‌های آموزشی منطقه با استفاده از ظرفیت شبکه شاد مطابق زمان‌بندی اعلام شده، عملکرد همکاران مدارس را با رویکرد راهنمایی و آموزش، مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند داد.

یزدان‌پناه تصریح کرد: با ارتباط مستمر و منظم همکاران و مسوولین اداره کل با مدیران مناطق و ارتباط مدیران مناطق با مدیران مدارس و همچنین ارتباط مدیران مدارس با معلمان و خانواده و ارتباط معلمان با دانش‌آموزان می‌توانیم از ارائه آموزش باکیفیت به تک‌تک دانش‌آموزان مطمئن شویم.

یزدان‌پناه تاکید کرد: بر اساس سه شاخص اصلی، پایش شاخص‌های آموزشی، شناسایی نقاط ضعف و قوت هر فعالیت و تقویت فعالیت‌های تأثیرگذار بر کیفیت یادگیری دانش‌آموزان در بستر مجازی شاد در سال تحصیلی ۱۴۰۰از مولفه های مهم آموزش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار