دست بی رحم روزگار گلی دیگر از بوستان تعلیم و تربیت چید

بیرجند(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از پرپرشدن نوگلی دیگر به نام سعید حسین پور، در نخستین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی بر اثر سانحه دلخراش رانندگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دست بی رحم روزگار گلی دیگر از بوستان تعلیم و تربیت چید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی، با صدور پیامی در گذشت این دانش آموز پایه یازدهم دیار کویری نهبندان، را تسلیت گفت.

درمتن پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمد است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام»

همکار ارجمند جناب آقای محمد حسین پور

آن هنگام که با دست اجل نفس های سعید عزیمان، این نوگل بوستان تعلیم و تربیت، به شماره افتاد و رشته حیاتش پاره و باعث کوچ زودهنگام پرنده باغ آرزوهایمان شد؛ غبار غم بر رخساره ها نشست و این خبر، همگان را در بُهت و حسرت فرو برده سرشک ماتم از دیدگان جاری کرد.

خمیدن این سرو دل‌ آرای زندگی، در آغازین ورزهای هفته بسیج دانش آموزی،گرچه غمی مضاعف بر دل ها نشاند؛ اما باید که به مشیت الهی راضی بودو هماره این سخن زیبای حق را در گوش دل نجوا کرد که «وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ».

بی تردید در غم از دست دادن نوجوانی رعنا، به سوگ نشستن صبری می خواهد بس عظیم و ایوب وار و تسلیت واژه کوچکی است در برابر غم بزرگ شما؛ حال که «سرو چمانتان میل چمن کرده» از خداوند متعال مسألت دارم پسر دلبندم را در جوار قرب و رحمت خویش قرار داده و هم نشینی با بزرگان را نصیبش فرماید.

دیگر بار این حادثه جانگداز را به محضر معلمان و دانش آموزان استان، دانش آموزان و فرهنگیان کویرنشین دیار آسبادها، به ویژه معلمان و دانش آموزان دبیرستان شهید مدنی روستای دِهِک و بالآخص شما پدر و مادر معزی تسلیت و تعزیت عرض نموده از درگاه ایزد منان برای آن عزیز درگذشته علو درجات و برای بستگان و بازماندگان داغدار صبرجمیل و اجر جزیل مسألت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار