«ما فهمیده ایم» کاری از رادیو تهران

تهران (پانا) - امروز شنبه(8 آبان) روز نوجوان با رادیو تهران همراه شوید، وقتی پای دفاع از وطن در میان باشد، دیگر سن و سال مطرح نیست و همه نوجوانان فهمیده اند.

کد مطلب: ۱۲۲۶۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
«ما فهمیده ایم» کاری از رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، شبکه رادیویی تهران به مناسبت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده، روز نوجوان وبسیج دانش آموزی با ویژه برنامه های متناسب این روز مخاطبانش را همراهی می کند.

تنوع بخش های کوتاه خبری،گزارش و مستند تحقیقی از ویژگی های برنامه«سعادت آباد» است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13 روی آنتن می رود، در برنامه امروز شنبه(8 آبان) از ضرورت الگوسازی از شهیدان دانش آموز گفته می شود.

شبکه رادیویی تهران از علاقه مندان به مشارکت در برنامه های رادیویی دعوت به عمل می آورد. برنامه «تهران من» امروز شما همراهان همیشگی را با پاسخ به این پرسش که چگونه می توان نوجوان متعهد تربیت کرد، از ساعت 16 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراهی می کند.

شبکه رادیویی تهران ویژه برنامه«ما فهمیده ایم» را به مناسبت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده روز نوجوان وبسیج دانش آموز امشب(8 آبان) از ساعت 22 تقدیم حضور مخاطبان می کند. «ما فهمیده ایم» ویژه برنامه ایی به مناسبت سالروز شهادت حسین فهمیده است. این برنامه در خصوص شهدای نوجوان هشت سال دفاع مقدس است و به رشادت ها و از خودگذشتگی های نوجوانان آن سال ها می پردازد.

صدای شهدای نوجوان در آن دوران جنگ و خاطرات آنها، گفت وگو با یکی از مدافعان حرم که پژوهشگر شهدای نوجوان، بخشی از ویژه برنامه ما فهمیده ایم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار