مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان:

نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد در طرح شور عاطفه‌ها ۱۶ میلیارد ریال کمک کردند

یاسوج (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد نیکوکاران این استان در طرح ملی شور عاطفه‌های امسال ۱۶ میلیارد و ۸۶۰میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند استان اهداء کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد در طرح شور عاطفه‌ها ۱۶ میلیارد ریال کمک کردند

قباد مبشری اظهار کرد: ابن طرح ملی همزمان با سراسر کشور به مدت ۲۳ روز و از ۲۰ شهریور ماه تا ۱۱مهر ماه ۱۴۰۰ در قالب ۳۰ پایگاه ثابت و سیار در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

وی افزود: صداوسیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و بسیج کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای این طرح ملی با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همکاری و مشارکت داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از اجرای این طرح ملی در استان جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و نیکوکاران برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند بوده است.

مبشری عنوان کرد: کمک‌های نقدی جمع آوری شده در طرح ملی شور عاطفه‌های امسال در کهگیلویه و بویراحمد برای خرید ملزومات آموزشی شامل نوشت افزار، تبلت، لپ تاپ و گوشی تلفن همراه هوشمند برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار دانش آموز و حدود ۲ هزار دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند و در طول سال نیز انواع خدمات به آنان ارائه می‌شود.

مبشری گفت: سال گذشته ۷۰۰دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، تبلت و لپ تاپ با کمک نیکوکاران بومی و غیربومی برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند کهگیلویه و بویراحمد خریداری و بین آنان توزیع شد.

وی بیان کرد: دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد آماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و نیکوکاران این استان برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان است.

مبشری افزود: شماره گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه و سایت ملی emdad.ir مهمترین درگاه‌های مشارکتی مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند این استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار