چرا مشتری پس از مشاهده چیزی که داخل بسته چیپس بود شوک شد

تهران (پانا) - یک مشتری که قصد خوردن چیپس را داشت، پس از بازکردن آن با صحنه‌ای عجیب مواجه شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
چرا مشتری پس از مشاهده چیزی که داخل بسته چیپس بود شوک شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک بسته چیپس بیشتر از هوا پر شده تا خود چیپس. اما چه حالی به شما دست می‌دهد وقتی به جای چیپس و هوا در داخل یک بسته چیپس، سیب زمینی پیدا کنید. عجیب است. این اتفاقی بوده که واقعا برای یک مرد اهل انگلیس افتاده است.

دکتر «دیوید بویس» که یک معلم فیزیک است پس از خرید یک بسته چیپس و بازکردن آن یک سیب زمینی در داخل آن پیدا کرد. او با دیدن این سیب زمینی در داخل بسته کاملا شوکه شد. او عکسی از این صحنه تهیه و در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشت. در تصویر منتشر شده یک سیب زمینی روی بسته چیپس دیده می‌شود. او با انتشار این تصویر نوشت: «خب، وقتی بسته چیپس را که خریداری کرده بودم باز کردم هیچ چیپسی در داخل آن نبود. من فقط این سیب زمینی را داخل آن پیدا کردم.»

او در این باره گفت: "واقعا شوکه شدم. در ابتدا با خودم فکر کردم این (سیب زمینی) در داخل بسته چیپس چکار می‌کند؟ من با خودم فکر کردم یک تصویر سه بعدی از این سیب زمینی تهیه کنم تا همیشه این کشف شگفت انگیزم را به خاطر داشته باشم."

این پست تاکنون بیش از ۵۰۰ لایک دریافت کرده است. پس از انتشار این تصویر و داغ شدن آن، شرکت تولید کننده چیپس در کامنتی نوشت: "مطمئن نیستیم که چگونه این سیب زمینی وارد خط بسته بندی و پاکت چیپس شده است. لطفا این بسته را برای ما بفرسید تا بتوانیم جزئیات را جمع آوری کرده و از تیم خود بخواهیم در این باره تحقیق کنند."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار