سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

۸۰ درصد دانش‌آموزان کشور علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند

یاسوج(پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه مجتمع آموزشی حیات طیبه سپهبد حاج قاسم سلیمانی در یاسوج عنوان کرد تاکنون ۸۰ درصد دانش‌آموزان کشور علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند و کهگیلویه و بویراحمد نیز به لحاظ واکسیناسیون دانش‌آموزان جزو استان‌های برتر است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
۸۰ درصد دانش‌آموزان کشور علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند

علیرضا کاظمی در این آیین که با حضور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مدیر کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در روستای بلهزار یاسوج برگزار شد، بیان کرد: این مجتمع آموزشی دارای ۱۹ کلاس درس بوده و زیربنای آن چهار هزار مترمربع است که اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

وی در خصوص مدارس سنگی گفت: با توجه به وضعیت جغرافیایی برخی از مناطق استان، ممکن است مدارس سنگی مناسب باشد، ولی بطور کلی همت ما بر این است که در کشور مدارس سنگی جمع شوند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: بنا به دستور رییس جمهوری در سفر استانی ۹ مهرماه امسال به کهگیلویه و بویراحمد، تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز کشور و این استان برچیده و مدارس سنگی نیز با مدارس مناسب جایگزین می شود.

وی بیان کرد: هم اینک ۴۵۰ مدرسه سنگی و ۳۴۰ مدرسه کانکسی در کشور وجود دارد.

کاظمی اظهار کرد: در خصوص زلزله سی سخت، مدیرکل نوسازی استان آذربایجان شرقی، استان فارس و استان خوزستان، به عنوان استان های معین به کمک استان کهگیلویه و بویراحمد آمدند و بحران زلزله و بازسازی و نوسازی، تعمیرات و مقاوم سازی در سی سخت انجام گرفت.

وی در خصوص بازگشایی مدارس گفت: با افتخار می توانیم بگوییم هیچ دانش آموزی از پوشش تحصیلی محروم نیست، در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 45 درصد مدارس که شامل مدارس کم جمعیت می شوند بطور حضوری از اول مهرماه بازگشایی شدند.

کاظمی عنوان کرد: بازگشایی مدارس کشور در سال تحصیلی جدید به نحو مطلوب آغاز شد و هیچ دانش آموزی از پوشش تحصیلی بازنمانده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: تأمین سلامت دانش آموزان کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و همواره مورد توجه جدی مسئولان وزارت آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار