آغاز عملیات جذب و سازماندهی پیشتازان در استان همدان

همدان (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان همدان از آغاز عملیات فرایند جذب و سازماندهی پیشتازان در سال تحصیلی 1401-1400 در استان همدان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات جذب و سازماندهی پیشتازان در استان همدان

رضا میرزایی، در خصوص جذب پیشتازان گفت: جذب و سازماندهی دانش آموزان جایگاه مهمی در فرایند اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، علمی و اجتماعی دانش آموزان و فراهم کردن زمینه مشارکت همه جانبه آنها در قالب گروه های تشکیلاتی پیشتازان دارد.

وی ادامه داد، در واقع سازماندهی مناسب در قالب گروه های همفکر، همدل و همکار منجر به آموزش مناسب مهارت های تشکیلاتی و اجتماعی خواهد شد.

میرزایی افزود: هدف سازماندهی پیشتازان زمینه سازی بروز استعدادها و توانمندی های اعضا و تقویت روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت جویی و زمینه سازی تربیت اسلامی آنها در ابعاد فردی و اجتماعی است.

میرزایی در خصوص زمان این فرایند گفت: جذب و سازماندهی پیشتازان از ابتدای آبان تا پانزدهم این ماه در تمامی شهرستان ها، مناطق و نواحی و در تمامی مقاطع تحصیلی انجام خواهد شد.

وی در خصوص مخاطبین این سازماندهی افزود: جذب و سازماندهی با محوریت دانش آموزان پیشتاز و مربیان و تشکیل مدارس تمام تشکیلاتی انجام خواهد شد که در طول سال همراه با آموزش تئوری و عملی برای مربیان و همچنین فعالیت های اردویی و تشکیلاتی برای دانش آموزان خواهد بود. مکان فعالیت در تمامی مدارس دولتی و غیردولتی سراسر استان به انضمام کانون ها، اردوگاه ها و سایر فضاهای فرهنگی- تربیتی و کانال های سازمان دانش آموزی در شبکه اجتماعی شاد به نشانی Parvareshi4 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار