آیین تجلیل از نخبگان دانش‌آموزی در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی باقرالعلوم (ع) قرچک

پانا(قرچک) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت تأثیرگذاری یک فعالیت فرهنگی بسته به میزان کارآمدی و اثر‌بخشی روش‌های اجرایی آن فعالیت است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از نخبگان دانش‌آموزی در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی باقرالعلوم (ع) قرچک

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش قرچک، در این مراسم مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان کرد: دانش‌آموزان نخبه قرچک برای ما باعث افتخار هستند و خوشحال هستیم که دبیرانی داریم که به شیوه تدریس دانش‌آموزان نخبه‌ای تعلیم دادند‌.

وی گفت: فعالیت فرهنگی در معنای عام آن به هر نوع کاری که در مدیریت فرهنگی انجام می‌گیرد، اطلاق می‌شود، از این منظر، هر یک از مراحل فرآیند مدیریت فرهنگی حتی برنامه‌ریزی، می‌تواند نوعی فعالیت فرهنگی باشد.

دهقانی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی از قبیل نشست، میزگرد، نمایش، سرودخوانی، شب شعر، روزنامه دیواری، نشریه، مسابقات علمی و کارهایی از این قبیل در واقع قسمت ملموس، محسوس و عینیّت یافته برنامه‌های فرهنگی هستند که در جهت دستیابی به اهداف مورد نظر از این برنامه‌ها طراحی و اجرا می‌شوند. در واقع نسبت برنامه فرهنگی به فعالیت فرهنگی مانند نسبت نرم افزاری فرآیند مدیریت فرهنگی به سخت افزار آن است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان کرد: تأثیرگذاری یک فعالیت فرهنگی بسته به میزان کارآمدی و اثربخشی روش‌های اجرایی آن فعالیت است، هر قدر یک فعالیت از روش‌های متنوع‌تری برخوردار باشد جذاب‌تر و دلنشین‌تر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار