حمله زن با مار به تیم پزشکی

تهران (پانا) - پس از شیوع گسترده کرونا در جهان بسیاری از کشور‌ها تلاش خود را برای ساخت واکسن آن آغاز کردند. سرانجام طی حدود ۴ ماه واکسن‌هایی در کشور‌های مختلف از جمله آمریکا، چین، انگلیس، هند ساخته شد. با آغاز تزریق این واکسن‌ها به شهروندان در کشور‌های مختلف جهان امید می‌رود که سرانجام این بیماری کشنده ریشه کن شود.

کد مطلب: ۱۲۲۴۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
حمله زن با مار به تیم پزشکی

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اما در حالی که در برخی از کشور‌های جهان از جمله آمریکا، فرانسه، روسیه و آلمان تزریق واکسن اجباری نیست ظاهرا در هند تیم‌های پزشکی با مراجعه به درب منازل سعی در انجام واکسن اجباری شهروندان این کشور دارند. اتفاقی که بعضا با واکنش برخی از شهروندان این کشور نیز همراه بوده است.

به تازگی یک زن اهل این کشور با کمک مار کبرا تلاش کرد تا تیم تزریق واکسن را از تزریق واکسن به خود منصرف کند. این زن که هویتش «کاملا دِوی» اعلام شده در حالی که این مار سمی خطرناک را در دست داشت با نشان دادن و تهدید کادر پزشکی موفق شد آن‌ها را از خانه اش فراری دهد. این اتفاق در روستای ناگِلاو واقع در منطقه اجمیر در ایالت راجاستان هند رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند تیم پزشکی با مراجعه به درب منازل روستا در حال تزریق به افراد محلی بودند که با ورود به خانه این زن با این صحنه مواجه شدند. در ادامه تیم پزشکی برای حفظ جان خود خانه این زن را ترک کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار