دوران دفاع مقدس دانش آموزان سپاهی خط شکن عملیات‌های بزرگ بودند

یزد( پانا)-فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در نشست با رییس سازمان دانش آموری استان یزد و اعضای هیات رییسه مجلس دانش آموزی استان گفت در دوران دفاع مقدس دانش آموزان سپاهی خط شکن عملیات های بزرگی همچون والفجر ۸ و ... بودند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دوران دفاع مقدس دانش آموزان سپاهی خط شکن عملیات‌های بزرگ بودند

با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی به ویژه سردار سرافراز اسلام شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی کریمی رییس سازمان دانش آموزی ی استان یزد به همراهی جمعی از کارشناسان سازمان و اعضای هیات رییسه مجلس دانش آموزی ضمن حضور در سپاه الغدیر استان به دیدار فرمانده آن نهاد رفتند.

در ابتدای این نشست منصور کریمی رییس سازمان دانش آموزی استان یزد ضمن معرفی کلی اهداف سازمان دانش آموزی و قدردانی از حماسه ملت بزرگ و فداکار ایران در دفاع از انقلاب اسلامی گفت:سازمان دانش آموزی و بسیج دانش آموزی مانند دو بال در راستای تربیت دانش آموزانند که هر چه این ارتباط تنگاتنگ باشد دانش آموزان می توانند بیشتر با اهداف دفاع مقدس و ... آشنا شوند و خواستار تقویت این ارتباط شد.

در پایان سردار پور شمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه به نقش خود باوری و توانایی دانش آموزان به ویژه دانش آموزان یزدی اشاره کرد و گفت در دوران دفاع مقدس این دانش آموزان سپاهی بودند که خط شکن بسیاری از عملیات های مهم از جمله عملیات والفجر۸ و ... بودند.

سخنان روسای مجلس دانش آموزی توسط دانش آموزان دختر و پسر،ارائه گزارش توسط رییس دبیرخانه مجلس دانش آموزی و دیگر کارشناسان در خصوص فعالیتهای پیشتازان و ... از دیگر برنامه های این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار