سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

زنگ افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری "فردا" به صدا درآمد

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری آیین افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی، هنری "فردا" در مدارس سراسر استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری "فردا"  به صدا درآمد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر افزود: آیین افتتاحیه جشنواره "فردا" روز سه شنبه، بیستم مهرماه همزمان با روز بزرگداشت حافظ در مدارس سراسر استان برگزار شد.

هاشمی افزود: با توجه به استقبال دانش آموزان مدارس سراسر استان در طی دوره‌های گذشته پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید با مشارکت گسترده دانش آموزان سراسر استان مواجه شویم.

وی با بیان اینکه امسال علاوه بر دانش آموزان دوره متوسطه، امکان شرکت در جشنواره برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیز فراهم شده است، افزود: در دوره چهلم رشته لالایی خوانی ویژه دختران دوره متوسطه در بخش هنرهای آوایی، رشته تک گویی، پانتومیم، نمایش عروسکی نخی و دستکشی، تئاتر خیابانی و محیطی، رشته ایده پردازی و کسب و کار مجازی در بخش رسانه و فضای مجازی، سرود گروهی و همگانی به این جشنواره اضافه شده است. در بخش جانبی جشنواره نیز توجه ویژه‌ای به بخش دفاع مقدس شده است.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: در جشنواره فردای سال تحصیلی 1401-1400 بستری نیز به منظور تقویت فرهنگ اقتصادی و حمایت از کارآفرینی دانش‌آموزان برگزیده در نظر گرفته شده و دانش‌آموزان برگزیده در کانون‌های فرهنگی تربیتی می‌توانند تولیدات خود را برای فروش در بازار کار ارائه کنند.

گفتنی است افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری"فردا" مرحله کشوری به میزبانی شهرستان‌های استان تهران در بیستم مهرماه همزمان با روز بزرگداشت حافظ در مدرسه تاریخی دارالفنون تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار