یک پیشکسوت فرهنگی در اصفهان:

حمایت از دانش‌آموزان برتر جشنواره فرهنگی، هنری فردا استعداد آنها را شکوفا می‌کند

اصفهان(پانا) - یک پیشکسوت فرهنگی در اصفهان تاکید کرد در رشته‌های هنری، اگر حمایت آموزش و پرورش، جامعه و والدین وجود داشته باشد، مسلما استعدادها به‌جای خوبی خواهد رسید و آینده خوبی در انتظار دانش‌آموزان و جامعه خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۲۳۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از دانش‌آموزان برتر جشنواره فرهنگی، هنری فردا استعداد آنها را شکوفا می‌کند

محمدحسین عشوری، داور رشته هنرهای دستی جشنواره فردا و پیشکسوت فرهنگی در گفت و گو با پانا گفت: «جشنواره فرهنگی، هنری فردا باعث شناسایی دانش آموزان بااستعداد می‌شود. تا به حال تقریبا در 11 دوره مسابقات فرهنگی، هنری استان جزو داوران مسابقه بوده ام و از اینکه توانستم در جشنواره فردا شرکت کنم بسیار خوشحال هستم.»

وی افزود:«چنانچه استعدادهایی که در این جشنواره‌ها بروز پیدا می‌کنند حمایت نشوند، اساسا کارشان پیشرفت نخواهد داشت. در آن صورت فقط یک دوره گذرا یک جشنواره برگزار شده و عده ای افراد شاخص در آن مشخص شده اند. پس قطعا حمایت از دانش آموزان برتر در این جشنواره باید انجام شود.»

‌عشوری تاکید کرد:«در رشته های هنری اگر حمایت آموزش و پرورش، جامعه و والدین را داشته باشیم، مسلما استعدادهای دانش‌آموزی به نقطه خوبی خواهد رسید و آینده خوبی در انتظار دانش آموزان و جامعه خواهد بود. به نوعی می‌توان گفت که فقط استعدادیابی نباید باشد، حمایت های بعدی خیلی مهم تر خواهد بود.»

وی در پایان درباره برگزاری جشنواره فردا گفت: «خوشبختانه پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری جشنواره به خوبی رعایت شده و از تمامی دست اندرکاران در این زمینه تشکر و قدردانی می کنم.»

خبرنگار: زینب زراعتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار