رضایی : باید در کمک به مردم زلزله‌زده اندیکا سرعت بیشتری داشته باشیم

تهران (پانا) - معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان این که مردم زلزله زده اندیکا نگرانی فصل پاییز و زمستان و بارندگی را دارند که به حق است، گفت باید در کمک به این مردم سرعت عمل بیشتری داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۲۲۳۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رضایی : باید در کمک به مردم زلزله‌زده اندیکا سرعت بیشتری داشته باشیم

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در جریان بازدید از منطقه زلزله زده اندیکا در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در زلزله اخیر هر چند مردم کشته نشدند ولی تعدادی زخمی شدند و مسئله مهم این است که خانه های این جا بسیار ضعیف بوده و اکثرا تخریب شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خانه های این روستا چوبی و سنگی بوده و اکنون مردم بیرون از خانه ها در چادرهایی که هلال احمر، استانداری و گروه های جهادی اهدا کرده اند، زندگی می کنند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور بیان کرد: امشب ستاد بحران استان را داریم که در خصوص آسیب های وارده از این زلزله تصمیم گیری می شود.

وی عنوان کرد: به خانه های مردم، دام و کشاورزی مردم آسیب وارد شده است. اگرچه استاندار و فرمانداران منطقه فعال بودند و حضور فعالانه داشتند اما مردم نگرانی فصل پاییز و زمستان و بارندگی را دارند که به حق است. امشب سعی می کنیم در ستاد بحران استانداری تصمیمات خوبی گرفته شود و باید در کمک به مردم سرعت عمل بیشتری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار