دهقانی: سازمان دانش‌آموزی زمینه‌ساز تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

گلستان(پانا) - معاون فعالیت های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی گفته است که سازمان دانش‌آموزی زمینه‌ساز تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دهقانی: سازمان دانش‌آموزی زمینه‌ساز تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

اردشیر دهقانی، معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی کشور در مراسم اختتامیه جشنواره‌ها و پویش های سازمان دانش آموزی در گلستان بیان کرد: امروز همگی شاهد فضای زیبا و روح دل انگیز همدلی، همفکری و همکاری در سازمان دانش آموزی هستیم.

وی ادامه داد: استان گلستان همیشه جزو برترین استان ها بوده و دانش آموزان بسیار توانمند و با استعدادی دارد که با مدیریت قوی این توانمندی ها جمع شده است.
اردشیر دهقانی گفت: عضو سازمان دانش آموزی بودن یک افتخار بزرگ است،سازمان و ما، هر یک حقی به گردن یکدیگر داریم،حقی که ما به گردن سازمان داریم این است که سازمان ما را توانمند کند و از خلاقیت های ما استفاده کند زیرا سازمان جهت زندگی و نوع نگاه به آینده را به طور کل تغییر می‌دهد،تمام افرادی که در سازمان دانش آموزی فعالیت می‌کنند بدون هیچ چشم داشتی در حال انجام فعالیت های گوناگون با عشق و علاقه فراوان هستند و این یک شعار نیست امری است که سال هاست در سازمان نهادینه شده است. وی افزود ما به دنبال زمینه سازی برای تربیت دانش آموزان هستیم تا آنها بتوانند با استفاده از عقل و تفکر بالایی که دارند، در جهت تحقق اهداف والای سازمان دانش آموزی تلاش و نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به برنامه ‌های سازمان دانش‌آموزی برای رشد و توانمندی دانش آموزان بیان کرد: برنامه ریزی ما متناسب با شرایط سازمان دانش آموزی و قابلیت ها و توانمندی های دانش آموزان است که این امر در استان گلستان به خوبی تحقق یافته و استعداد های دانش آموزان به خدمت گرفته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار