برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان کرمان

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی که با حضور مدیر کل و معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد، گفت اجرای برنامه تحول در 5 بسته بصورت کامل انجام شد و در این مدت در شهرستانها و مناطق 50 مجلس دانش‌آموزی راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان کرمان

محمود رجبی پور گفت: از بین دانش آموزان استان کرمان ۳ پسر و ۳ دختر به مجلس دانش آموزی کشور راه یافتند و همچنین کمیته های تخصصی در فضای مجازی تشکیل و شروع به فعالیت کردند.

وی از فعالیت کارگروه های ۵ گانه خبر داد و افزود: در حال حاضر پیشتازان سازمان دانشآموزی و خبرنگاران پانا در حال تولید محتواهای کاربردی برای همسالان خود هستند.

رجبی پور گفت: آموزش مدرسین کشوری خبرگزاری پانا از اتفاقات خوبی بود که افتاد و 10 نفر مربی خانم و آقا دوره های مجازی خبرنویسی،گزارش نویسی و مصاحبه را دیده و کارت مدرس کشوری را دریاففت کردند.

وی افزود: تولید بیش از 7 هزار محتوا توسط پیشتازان سازمان دانش آموزی و خبرنگاران پانا نشان از توان بالای دانش آموزان عضو تشکیلات دانش آموزی دارد.

رجبی پور گفت:در سال جدید باز مهندسی علائم و نشانه های سازمان دانش آموزی را انجام شد و شیوه نامه جذب دانش آموزی به شیوه جدید در حال انجام است.

وی همچنین در ادامه گفت: با حمایت مدیرکل و معاون پرورشی نیروهای مامور جذب شدند و در حال انجام وظیفه هستتد.

وی برگزاری کلاسهای مجریگری را از اقدامات خوب سازمان دانش آموزی دانست وگفت: راه اندازی خانه دانش آموز و میز دانش آموز از برنامه های آینده سازمان است که دانش آموزان با ورود به این مجموعه و شرکت در دوره های مختلف مهارت های زیادی را آموزش می بینند.

محمود رجبی‌پور با بیان این که در کنار امر آموزش، یادگیری مهارت‌های اجتماعی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: مجامع پیشتاز، مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا ظرفیت های بالقوه ای هستند که در صورت توجه و حمایت می توانند به عنوان منابع مشورتی و تصمیم سازی به آموزش و پرورش کمک شایانی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار