معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان:

قبل از کرونا ۱۰۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره فرهنگی هنری فردا داشتیم

اصفهان(پانا)- معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان تاکید کرد قبل از کرونا ۱۰۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره فرهنگی هنری فردا داشتند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
قبل از کرونا ۱۰۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره فرهنگی هنری فردا داشتیم

مهدی اسماعیلی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در آیین افتتاحیه کشوری چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا گفت:هر سال مسابقات در حدود ۸۰ رشته برگزار می شود و مهمترین عاملی که موجب می شود ما همچنان به برگزاری مسابقات ادامه دهیم، شرکت گسترده دانش آموزان در رشته های مختلف است.

وی تاکید کرد: قبل از بیماری کرونا حدود ۱۰۰ هزار شرکت کننده در این جشنواره داشتیم که این بیماری به وجود آمد و برای مردم دنیا بحران ایجاد کرد، ولی هیچ وقت ما فعالیت پرورشی را تعطیلی نکردیم.

اسماعیلی افزود: از همان لحظه اول شروع کرونا دغدغه ما این بود که هیچ فعالیتی تعطیل نشود. همه می‌دانیم که چقدر سخت است فعالیت ها و پروژه های گروهی و حضوری با شرایط کرونایی اجرا شود، اما همچنان ما سعی کردیم به هر طریقی که ممکن است برنامه ها را اجرا کنیم.

اسماعیلی تاکید کرد: این که تعداد شرکت کنندگان کم یا زیاد شود شاید مدل برنامه عوض شود، اما ما هیچکدام از برنامه ها را کنسل نکردیم.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اصفهان همیشه بیشترین رتبه در زمینه مسابقات فرهنگی هنری را دارد. همچنین از والدین تشکر می کنیم که در این دوران سخت اگر همیاری آنها نبود شاید ما به این جایگاه نمی رسیدیم.

وی در پایان گفت: نقش جشنواره فرهنگی هنری فردا، نقش هنر و نقش مسابقات فرهنگی هنری آموزش و پرورش در تربیت اجتماعی دانش آموزان بر کسی پوشیده نیست.

خبرنگار: حسن تقیان، رهافتوح

عکاس :سام صالحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار