قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی خبر داد

توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید

ساری (پانا)- مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید

اسماعیل بحری‌زاده در نشست توضیحی بازمهندسی اصول و فرآیندهای اجرایی سازمان دانش‌آموزی در مازندران گفت: در حوزه مجلس دانش‌آموزی، تعداد مجالس و پارلمان های دانش آموزی در استان ها و شهرستان ها به هزار و 111 نفر رسیده است. همچنین ۲۸ هزار دانش‌‌آموز در مجالس استانی و شهرستانی مشارکت دارند، اما در سال جدید توسعه کمّی نخواهیم داشت.

بحری‌‌زاده افزود: در حوزه خبرگزاری پانا با تغییر رویکرد در تربیت خبرنگاران تعداد دانش‌آموزان آموزش دیده خبرنگار از ۶۰۰۰ نفر به ۶۰ هزار نفر خواهد رسید؛ در سال جدید تحصیلی نیز در این بخش به دنبال توسعه کمی و کیفی هستیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در حوزه تشکیلات پیشتازان نیز بر اساس سند تحول پیشتازان، با تشکیل نشست‌‌های بازمهندسی با وجود شرایط حاد کرونایی و استفاده از نظرات ۲۶۰ مدرس، مربی و دانش آموز، دستورالعمل تشکیلات در سال تحصیلی جدید به سازمان های استان ها و مناطق ارسال شد.

بحری‌‌زاده بیان کرد: بیش از ۴ هزار ساعت برای طراحی نسخه تحولی سازمان، زمان صرف شده است و از نظرات همه صاحبنظران با گرایش‌های مختلف استفاده شده و در هیأت امنا و شورای برنامه‌‌ریزی سازمان دانش آموزی تصویب و با تأیید وزیر قبلی‌ آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ضمن دعوت از همه صاحب‌نظران برای ارائه پیشنهادات خود از تلاش تمامی همکاران برای تدوین و اجرای سند تحول تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی قدردانی و تشکر کرد.

در ابتدای این نشست مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، توسط قائم مقام سازمان دانش آموزی و معاون تشکیلات سازمان، به پوشش جدید تشکیلاتی (شال گردن) ملبس شدند.

خبرنگار پانا: اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار