مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی است

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت نیروی انتظامی نهادی برخواسته از مردم و برای مردم است و نقش برجسته‌ای را در تأمین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی ایفا می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۲۱۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی است

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در گفت و گو با پانا گفت: روز سیزدهم مهر با آغاز هفته گرامیداشت ناجا و روز نیروی انتظامی مصادف است و دلیل نامگذاری این روز به دو بخشی بودن پلیس ایران به ژاندارمری و پلیس شهری مرتبط است، ایران یک کشور باستانی است که نخستین بنیانگذار سیستم حکومتی گسترده امپراطوری در بیشتر از 2 هزار سال پیش و در دوران سلسله هخامنشیان به شمار می‌رود. همانطور که می‌دانید نظم و امنیت لازمه هر حکومتی است و از این رو کشور ما ایران نیز در طول تاریخ انواع مختلف سیستم‌های ایجاد امنیت و نظم را مورد آزمایش قرار داده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ادامه گفت: هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ‌ مردان نیروی ‌انتظامی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند.

داورزنی افزود: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره قرین با شجاعت؛ پایمردی و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از وجود مقدس حضرت ولیعصر، با اقتدار در برابر اخلال‌گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه یکی از ارکان توسعه است و ضرورت وجود چنین نهادی در تمام جوامع برای استقرار نظم و انظباط اجتماعی انکار ناپذیر است.

داورزنی تصریح کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا از طرف خود و جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان، مراتب تقدیر از تلاش‌های بی‌شائبه نیروی حماسه‌ساز پیروز و سنگردار همیشه بیدار انتظامی، که آرامش و امنیت درسایه‌ تلاش ایشان طلوع می‌کند را اعلام داشته؛ هفته نیروی انتظامی را به همه‌ سبزقامتان عرصه امنیت و نظم اجتماعی تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روزافزون این مجاهدان عزیز را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌کنم.

خبرنگاردانش‌آموز: محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار