اجرای8 جشنواره استانی با موضوع نماز در لرستان

خرم آباد (پانا) - در جلسه شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مقدمات برگزاری 8 جشنواره استانی در شش ماهه دوم سال جاری به تصویب اعضا رسید.

کد مطلب: ۱۲۱۹۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای8 جشنواره استانی با موضوع نماز در لرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمدحسین فتایی؛ مدیر کل ارشاد، در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری با موضوع نماز در سطح استان، گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته و ما نیازمند افزایش برنامه ها و فعالیت های حوزه نماز هستیم تا بتوانیم از این طریق فرهنگ اقامه نماز را در سطح استان نهادینه کنیم.

وی تصریح کرد: عدالت فرهنگی باید در این زمینه نیز رعایت شود و از ظرفیت تمامی شهرستان های استان برای برگزاری برنامه های حوزه نماز استفاده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سپس ابراز کرد: شورای اقامه نماز اداره کل مجری بررسی طرح های پیشنهادی ادارات تابعه در خصوص موضوع نماز است که باید با نگاه کارشناسانه، برنامه هایی خلاقانه و مورد پست جوانان و نوجوانان را در این زمینه طراحی کند.

در این جلسه که با حضور معاونین توسعه مدیریت، فرهنگی و مطبوعات، هنری و سینمایی و همچنین دبیر شورای اقامه نماز و مسئول روابط عمومی اداره کل برگزار شد، مقدمات اجرای 8 جشنواره تخصصی با موضوع نماز در سطح استان مصوب شد که بر اساس آن شهرستانهای بروجرد، کوهدشت، پلدختر، الیگودرز، دلفان، سلسله، رومشگان و دورود به عنوان میزبانان این جشنواره ها مشخص شدند.

لازم به ذکر است که فراخوان جشنواره های مذکور طی هفته های آینده منتشر و در اختیار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار