پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی

بوشهر(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن بهار علم و دانش و بازگشایی مدارس، پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک  مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، متن پیام علیمراد کرمی به شرح ذیل است.

شمیم بهاری ترین ماه علم و دانش فضا را عطرآگین کرده، بهاری که هر سال تکراری خوشایند دارد. بهار دانایی، بهار شکوفایی، بهاری که امیدبخش فصل های بعد است.

ضمن تبریک فرارسیدن فصل جدید تعلیم وتربیت و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، نکاتی چند را به استحضار می رسانم:

1- پس از گذشت یک سال تحصیلی کرونایی که به ناچار، آموزش‌ها مجازی و غیرحضوری شده شده بود، در حالی به استقبال سال جدید می رویم که تجربه جهانی و اتفاق نظر کارشناسان تعلیم و تربیت بر بازگشایی حضوری مدارس است.

رویکرد آموزش و پرورش بازگشایی حضوری، تدریجی و اقتضایی مدارس همراه با شعار استمرار آموزش،ارتقای کیفیت و تضمین سلامت است. از این رو همه عوامل آموزشی و اجرایی مدارس و نیروهای ستادی باید تمام جد و جهد خود را بر فراهم سازی زمینه‌های بازگشایی ایمن مدارس قرار دهند.

2- با واکسینه شدن 99 درصدی فرهنگیان استان در مرحله نخست و 70 درصدی در مرحله دوم و ایجاد ایمنی مطلوب، گام بزرگی در بازگشایی مدارس برداشته شده است. در کوشش و تلاشیم تا با اجرای واکسیناسیون کامل اولیا و رانندگان سرویس‌های دانش‌آموزی به تحقق این هدف مهم نزدیک‌تر ‌شویم.

3- معلمان که به تعبیر رهبر معظم انقلاب افسران سپاه پیشرفت و توسعه کشور هستند، در دوران کرونایی نقشی متفاوت و ممتاز بر دوش دارند. یقین دارم که همکاران گرانمایه‌ام در سراسر استان همچون سال تحصیلی گذشته، با شور و شوق، به وظیفه خطیر آموزشی و تربیتی خود عمل می‌کنند و اجازه نخواهند داد چراغ دانایی کم فروغ شود.

4- به خانواده‌های محترم اطمینان می دهیم که حفظ سلامت دانش‌آموزان اولویت ستاره‌دار ما در سال تحصیلی جدید است. از این رو پس از اطمینان از ایمنی نیروهای انسانی و وجود زیرساخت‌های بهداشتی، مدارس فعالیت حضوری خود را از سر خواهند گرفت تا بار دیگر مدارس، سرشار از شور و نشاط شوند.

5- در زیست بوم جدید که تحت تاثیر اپیدمی عالم گیر کرونا قرار گرفته‌ایم همراهی خانواده‌ها ضرورتی بیشتر یافته است. از این رو خانواده‌های عزیز هم استانی را به همکاری صمیمانه با معلمان کوشا دعوت می کنم تا از این شرایط خطیر و بحرانی به سلامت عبور کنیم.

6- ضمن قدردانی از تمامی مشارکت کنندگان در برنامه‌های آموزش و پرورش، باردیگر دست یاری خود را به سوی تمامی سازمان ها، سمن‌ها و تشکل های مردم نهاد و رسانه‌ها دراز می کنیم و با مساعدت آنان به یقین این دوره ی گذر را با آرامش سپری خواهیم کرد.

7- در پایان همه دانش‌آموزان و نوگلان بوستان علم و دانش که سرمایه‌های اصلی استان عزیزمان هستند را به مجاهدت و کوشش برای ساختن آینده‌ای مانا فرا می‌خوانم. یقین دارم که با همت شما، روزهای روشن‌ و رخشانی برایمان رقم خواهد خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار