مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

دومین سال تحصیلی زیر سایه کرونا در راه است

شهرری(پانا)- جشن شکوفه‌ها در روز پنجشنبه، اول مهر ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در دبستان پسرانه میثم ناحیه یک ری برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۱۷۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دومین سال تحصیلی زیر سایه کرونا در راه است

محسن نوروزیان مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ری اظهار کرد: کرونا با وجود چالش‌ها و آسیب‌های جدی فرصت‌هایی را برای نظام آموزشی ایجاد کرد که یکی از آنها افزایش توانمندی معلمان برای استفاده از فناوری‌های نوین در امر آموزش بود و این امر در حالت طبیعی ممکن بود سال‌ها به طول بیانجامد، معلمان توانستند در یک فرصت محدود این توانمندی را در خود ایجاد کنند، آموزش و پرورش هم در این راستا دوره‌هایی را برگزار کرد.

وی با اشاره به افزایش کیفیت و قابلیت محتواهای آموزشی تولید شده برای سال تحصیلی جدید، بیان کرد: استفاده از چند رسانه ای‌ها و ارائه آموزش به صورت جذاب که تا اندازه‌ای بتواند خلأ ناشی از عدم ارتباط میان دانش‌آموز و فضای واقعی کلاس را جبران کند، همواره در دستور کار آموزش و پرورش بوده است، در این راستا از ظرفیت خوب استان‌ها استفاده شده و قطب‌هایی تعیین شدند که هر کدام از آنها مسئولیت تهیه محتوای دروس هریک از پایه‌های تحصیلی را به صورت تخصصی بر عهده گرفتند.

نوروزیان در ادامه افزود: دومین سال تحصیلی زیر سایه کرونا در راه است و موضوعی که طی مدت اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آن شکل گرفت تا تصمیم جامعی درباره بازگشایی حضوری مدارس یا ادامه آموزش مجازی گرفته شود که هرچه زودتر این غیبت از آموزش حضوری در کشور تمام شود، اما با قید یک شرط مهم واکسیناسیون دانش‌آموزان باشد.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک ری گفت: راستای بازگشایی مدارس و حفظ سلامت دانش‌آموزان، در وهله اول واکسیناسیون معلمان، کادر مدرسه و رانندگان سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در دستور کار قرار گرفت، سپس واکسیناسیون دانش‌آموزان متوسطه دوم انجام می‌شود.

او تاکید کرد: هدف اصلی ما ایمنی دانش‌آموزان است و واکسینه برای بحث بازگشایی‌ها نیست و هنوز ستاد اجباری برای بحث واکسن نداشته و این اجبار برای دانش‌آموزان هم نیست.

گفتنی است این مراسم با حضور محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، اشرف قمری ریس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران ، موسی صدیقی معاون آموزش ابتدایی و همراهی رحمت الله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی، مجتبی سلیمیان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی و سید علی حسینی صدیق معاون آموزش متوسطه و علیرضا شوکتی مسوول ارزیابی‌عملکرد و پاسخگویی به شکایات صبح روز پنج شنبه برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار