فرماندار اسلامشهر:

مسیر پیشرفت علمی کشور از دانش‌آموزان کلاس اولی آغاز خواهد شد

اسلامشهر (پانا) - مراسم جشن شکوفه‌های پایه‌اولی آموزش و پرورش اسلامشهر و ورود به بوستان تعلیم و تربیت در مهر 1400با حضور فرماندار،نماینده اداره ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش، رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان در مدرسه آیت‌الله خامنه‌ای اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مسیر پیشرفت علمی کشور از دانش‌آموزان کلاس اولی آغاز خواهد شد

در این مراسم مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: خدا را شاکریم که یک مهر دیگر را آفرید و مهر توأم با محبت، مهر اشتیاق معلمین و والدین، مهر باروری علم و دانش.

او در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس امام راحل و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان پایه اول و والدین افزود: مسیر پیشرفت علمی کشور از همین دانش‌آموزان کلاس اول آغاز خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر از دست اندرکاران مدارس به‌ ویژه مسئولان بهداشت مدارس شهرستان اسلامشهر، مدیر و کادر مدرسه درخواست کرد،رعایت پروتکل‌ها و بهداشت فردی دانش‌آموزان توجه ویژه داشته باشند.

مرسلپور از همه والدین فرهنگ دوست و فرهیخته شهرستان اسلامشهر هم خواست در حوزه‌های تغذیه و بهداشت فردی فرزندان در این ایام با آموزش و پرورش همکاری کنند و تصریح کرد:در شرایط فعلی این همکاری می‌بایست در صدر برنامه‌های خانواده‌ها و دانش‌آموزان قرار گیرد.

او با اعلام این که تمام نیروهای آموزش و پرورش واکسن واکسینه شدند،خاطرنشان کرد: اگر والدینی هم نتوانستند کار واکسیناسیون خود را انجام دهند به مدیران مدارس مراجعه کنند و اظهار امیدواری کرد، تا دهم مهرماه واکسیناسیون عمومی اسلامشهر به اتمام برسد.

در ادامه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی با تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت حضور دانش‌آموزان و اولیاء آنان اظهار کرد: امروز فصل جدیدی جهت دانش‌آموزان رقم خورد و به خانه بزرگتری به نام مدرسه ورود پیدا کردند.

وی بیان کرد: اهمیت مهر 1400 این است که دانش‌آموزان پس از ماه‌ها دوری از مدرسه در بوستان تعلیم و تربیت حضور پیدا کردند و ادامه داد: انتظار ما از والدین این است که همراهی با بچه‌ها را بیش از پیش داشته باشند تا ما بتوانیم در ماه‌های آینده حضور دانش‌آموزان را با تضمین سلامت آنان و رعایت دستورالعمل‌ها تجربه کنیم.

خبرنگار:حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار