در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس مطرح شد:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید از وظایف اصلی آموزش و پرورش است

تهران( پانا)- رقیه سادات نقوی؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس منطقه ۱۹ به ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین در سیره عملی شهداء اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید از وظایف اصلی آموزش و پرورش است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور رقیه سادات نقوی؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، هادی حنیف نیا؛ مدیر منطقه ۱۹، سرهنگ یوسف پور فرمانده سپاه ناحیه ابوذر و همچنین دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی این منطقه در قطعه ۲۸ شهدای گمنام بهشت زهرا برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سی و شش هزار شهید دانش آموز و پنج هزار شهید فرهنگی و همچنین شهدای دفاع مقدس، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و فرهنگ سازی ارزش های دفاع مقدس را به عنوان یکی از بزرگترین و با ارزش‌ترین هویت های ماندگار تاریخی سرزمین و مردم ایران دانست و افزود: انتقال این ارزش ها به نسل کنونی یکی از مهمترین وظایف ذاتی ما در آموزش و پرورش است.

وی با واکاوی علل دشمنی جهان استکبار از روز نخست پیروزی انقلاب با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: خودباوری و استقلال کشور ایران باعث برهم ریختن تمامی معادلات و منافع سلطه آمریکا در خاورمیانه و دنیا شد و دقیقا بر همین اساس با تحریک و حمایت های تمام از رژیم بعث عراق، به امید ساقط کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی، به حمله نظامی دست زد. نقوی در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای تربیت دانش آموزان گفت: حتی فراتر از ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین در سیره عملی شهداء تبلور کامل یافته است.

وی در پایان با تشریح دستاوردهای دفاع مقدس گفت: همان طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: ما برای حفظ موجودیت اسلام در جهان، تنها از خود دفاع کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار