آغاز واکسیناسیون 10 هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تکمیل واکسیناسیون فرهنگیان استان و آغاز واکسیناسیون بیش از 10 هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز واکسیناسیون 10 هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم خراسان جنوبی

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان بر تسریع تخصیص اعتبارات یک میلیارد و ۲۰۰ هزار تومانی تجهیز پژوهش سرا‌های دانش آموزی تأکید کرد و گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی در حمایت مالی و معنوی از طرح‌های تحقیقی، پژوهشی و فناوری دانش آموزی، ضامن ارتقاء فرایند تعلیم و تربیت در استان است.
واقعی با اشاره به جذب رایانه‌های فرسوده و بازسازی و ارتقاء آن در کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و بازگشت آن به چرخه آموزشی و هوشمندسازی مدارس روستایی و عشایری، افزود: از محل این کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی بیش از ۱۰ هزار میز و صندلی دانش آموزی و رایانه تعمیر و چرخه آموزشی بازگشت.
وی با اشاره به فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، آغاز سال تحصیلی و بازگشایی تدریجی مدارس در سال تحصیلی جدید، عنوان کرد: مهم‌ترین دغدغه خادمین تعلیم و تربیت ترویج و گسترش فرهنگ نماز در بین آینده سازان انقلاب اسلامی است، از این رو همزمان با فصل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی زنگ نماز به صدا در می‌آید.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از آغاز سال تحصیلی به عنوان روز جشن ملی یاد کرد و گفت: روستا‌ها و مدارسی که کلاس‌های زیر ۱۵ نفر دانش آموز دارند از اول مهر به مدرسه می‌روند.
واقعی افزود: زمان رفتن دانش آموزان کلاس‌های زیر ۳۰ نفر را نیمه مهر ماه است و از ابتدای آبان ماه دانش آموزان مدارس زیر ۳۰۰ نفر در کلاس‌های حضوری شرکت خواهند کرد.
وی با بیان این که کلاس‌های حضوری مدارس با بیش از ۳۰۰ نفر دانش آموز را نیمه دوم آبان ماه اعلام کرد و افزود: در تمام شرایط اصل، رعایت موارد و پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و صیانت از سلامت دانش آموزان، معلمان و خانوداه آنها مورد تأکید قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار