برگزاری جلسه توجیهی مدیران جدید مدارس درآموزش و پرورش رباط کریم

رباط کریم (پانا)- جلسه توجیهی مدیران جدید مدارس شهرستان رباط کریم در اتاق شورای اداره آموزش و پرورش رباط کریم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی مدیران جدید مدارس درآموزش و پرورش رباط کریم

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش رباط کریم، جلسه توجیهی مدیران جدید مدارس با حضور رحمت اله شریفی مدیر و مسئولان آموزش وپرورش رباط کریم و مدیران مدارس تشکیل شد که مسائل آموزشی، پرورشی،حسابداری، مالی، انضباطی،آئیین نامه اجرایی و... توسط هر کدام از مسئولان توضیح داده شد.

شریفی با تاکید براخلاق محوری عملکرد مدارس و اهمیت روابط انسانی بین همکاران، دانش‌آموزان و اولیا گفت: شما مدیران جوان از ابتدای کار خود باید اخلاق کاری را سرلوحه امور قرار دهید و کمک کنید دانش‌آموزان علاوه بر آموزش دروس پایه، مهارت‌های زندگی را یاد بگیرند، همچنین تمام تلاش خود را جهت افزایش هوش هیجانی آنها به کار گیرید تا بتوانند شهروندان مطلوبی برای جامعه باشند.

او درخصوص آموزش در سال جاری گفت: کلیه مدیران باید نظارت کامل بر آموزش دبیران و یادگیری دانش‌آموزان، حضور و غیاب آنها چه در شرایط مجازی و چه در صورت آموزش حضوری را داشته باشند.

شریفی افزود: مدیران باید سند تحول بنیادین را در دستور کار خود قرار دهند و چنانچه به مشکلی برخورد کردند از مسئولان اداره مشورت گیرند.

این مقام مسئول از پروژه مهر و مراسم بازگشایی گفت و خاطرنشان کرد: طبق دستورات اجرایی که برای مدارس ارسال شده است ،این مراسم به نحو مطلوب انجام پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار