مدیر رسانه ای نشریه سمپادنا:

هدف ما تشکیل یک رسانه از جنس دانش‌آموزان جهت توانمندسازی و بیان مشکلات و دغدغه‌های آنها است

اصفهان ( پانا)- سام صالحی بختیاری، مدیر رسانه‌ای نشریه سمپادنا گفت نشریه سمپادنا با محوریت استفاده از پتانسیل‌های دانش‌آموزان سمپادی، شناسایی و شکوفایی استعدادهای این دانش‌آموزان و ایجاد بستری مناسب برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت آنها تأسیس شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف ما تشکیل یک رسانه  از جنس دانش‌آموزان جهت توانمندسازی و بیان مشکلات و دغدغه‌های آنها است

در حاشیه مراسم افتتاحیه نشریه دانش آموزی سمپادنا با حضور مسئولین استانی و پخش زنده از شبکه های اجتماعی، سام صالحی بختیاری مدیر رسانه ای این نشریه ضمن تشریح نقشه راه نشریه برای آینده از برگزاری کارگاه مقاله نوسی به صورت مجازی برای دانش آموزان علاقه مند توسط نشریه سمپادنا خبر داد.

در ادامه محمدعلی قاسمی دبیر اجرایی نشریه افزود: نشریه دانش آموزی سمپادنا تمرکز خود را بر فعالیت های دانش آموزان سمپادی گذاشته است تا با نگارش مقالات توسط دانش آموزان بتواند مهارت نویسندگی را در آنها تقویت کند. چه بسا این نشریه بتواند اعتماد به نفس دانش آموزان و دیده شدن آنها در کشور را موجب شود.

همچنین سام صالحی بختیاری گفت: اولویت فعلی ما جذب و برقراری تعامل با مخاطبان است. تولید محتوا مطابق با نیازها و علایق و سلایق مختلف دانش آموزان در دستور کار ما قرار دارد. این نشریه از جنس دانش آموزان بوده و به گونه ای طراحی شده که مخاطبان حس صمیمت و تعامل بسیار زیادی با آن داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار