بازدید رئیس دانشگاه آزاد خراسان‌شمالی از واحد شیروان

شیروان (پانا) - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی،اداری، املاک واحد، سایت دانشگاه آزاد اسلامی شیروان و نیز مرکز آموزشی و فرهنگی سما شیروان و با کارکنان و اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس دانشگاه آزاد خراسان‌شمالی از واحد شیروان

علی مرجانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در این جلسه گفت: ما در چهار پنج سال اخیر یک روند کامل جذب دانشجو با کیفیت پایین داشتیم که از سال گذشته با همت همکاران با افزایش بیست درصدی مواجه شدیم. انشاالله امیدوار هستیم امسال با یک جذب خوب آمار را تقویت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به گسترش خدمات مرکز آموزش کوتاه مدت اشاره کرد و دو برنامه درآمدزایی را پیش بینی کرد. سپس به بحث مزرعه دانشگاه اشاره کرده و کشت گیاهان داروئی را نوید داد.

وی در ادامه آمار مختصری از مرکز آموزشی و فرهنگی سما ارائه داد و خاطرنشان کرد: با حضور سرایدار، سما رشد خیلی خوبی را پیش رو دارد و با افزایش دانش آموز و شهریه مواجه شدیم. فقط با مشکل کمبود فضا برای مقاطع دبیرستان روبرو هستیم.

مرجانی در پایان، ادغام مجموعه آموزشکده و سما را مطرح کرد و به تشکیل دانشکده فنی و مهارتی نوید داد و پیشنهاد تاسیس دانشکده تجارت الکترونیکی را مطرح کرد که زیرساخت شهر الکترونیک است و همچنین به تاسیس موسسه حقوقی اشاره کرد.

وی، بعد از حضور سر مزار گمنام دانشگاه جهت تجدید میثاق با آرمان امام و شهدای انقلاب اسلامی، به دیدار امام جمعه شیروان رفت.

حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه شیروان فضای دانشگاه آزاد اسلامی شیروان را فضای خوب و رو به رشدی ذکر کرده و باعث افتخار شهرستان دانست و گفت: توفیق دیداری که نصیب ما شد مقارن شده با ایام هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی که انشاالله با وام گرفتن از دفاع مقدس و رزمندگان و شهدا در مجموعه بسیار مهم و ارزشمند دانشگاه آزاد ایفای نقش کنیم.

حجت الاسلام تکمیلی افزود: در فضای دانشگاه نسل جوان و با نشاط و فعال جامعه هستند که هرچه تلاش کنیم سرمایه آینده هستند و همه ما برای انقلاب تلاش می کنیم و دغدغه داریم که انقلاب اسلامی را تقویت کنیم،بهترین دغدغه ما تربیت نسل جوان است.

امام جمعه شیروان یکی از دانشگاه های تاثیرگذار در کشور را دانشگاه آزاد اسلامی دانست و بیان کرد: رسالت اول مجموعه مدیران علم آموزی است،البته در کنار علم نیاز به تربیت نفوس و معنویت و علم همراه با بصیرت داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی افزود: خراسان شمالی نقاط ضعفی دارد که اگر یک همبستگی کامل توسط مسئولین این استان و امام جماعت و نماینده ولی فقیه محترم دست به دست هم بدهیم می توانیم به عنوان استان محروم از منظر دانشگاه آزاد نسبت به جاهای دیگر دانشگاه را به جایگاه اصلی اش برسانیم و این شدنی است. ما هم آماده هرنوع کمک به طرح های منطقی هستیم.

خبرنگار : سمانه پورغلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار