خبرنگاران جلوه‌هایی از شکوه معلمان را به نمایش گذاشتند

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه گفت خبرنگاران جلوه‌هایی از شکوه معلمان را به نمایش گذاشته و این نتیجه نگاه مثبت خبرگزاری‌ها و نشریات به فعالیت‌های آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران جلوه‌هایی از شکوه معلمان را به نمایش گذاشتند

احمد اسکندری نسب، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ی شهدا هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا و سردار سلیمانی گفت: شهدا جان خود را بخشیدند تا جامعه اسلامی ما در سلامت کامل به سر ببرد و حالا هم مدافعان حرم و مدافعان سلامت نمونه هایی بارزی از انسانیت و آزادگی هستند.

وی افزود: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم که رخدادی عظیم است.

اسکندری نسب حضور اصحاب رسانه در برنامه های مختلف آموزش و پرورش استان کرمان را نشان از باور و اعتماد به آموزش و پرورش دانست و گفت: امیدواریم امسال شاهد حضور دانش آموزان در کلاس‌ها باشیم و هر فعالیتی که منتج به بازگشایی ایده ال شود را انجام می دهیم.

وی افزود: آرامش و آسایش دانش آموزان و خانواده ها و برخورداری از آموزش خوب از وظایف ماست ونقشه راه آموزش و پرورش در اختیار مدیران قرار دارد و بر همین اساس فعالیت می‌کنند.

اسکندری نسب گفت: در مدارس مدتی است که به روی دانش آموزان بسته شده و ما سعی کردیم برای همه دانش آموزان به صورت یکسان خدمات آموزشی آماده کنیم. ولی حضور دانش آموزان در مدارس باعث رشد بیشتر آنها می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش افزود: مدرسه کانون اصلی تعلیم و تربیت است و از مدرسه است که مدیران ما تربیت می‌شوند و هر مدرسه باید پایگاه علمی، فرهنگی و آموزشی هر محله باشد.

اسکندری نسب همچنین گفت: مدرسه باید پویا و شاداب و همیشه فعال باشد و بهترین جا برای رشد و بالندگی دانش آموزان مدرسه است و ما برای بازگشایی مدارس لحظه شماری می‌کنیم.

وی گفت: در زمینه فضا و امکانات تمام تلاشمان این است که فضای مطلوبی در اختیار دانش آموزان قرار دهیم و با توجه به اینکه کرمان شهر مهاجر پذیر ی است جمعیت دانش آموزی بالایی دارد که این موضوع مانعی برای ما نبود.

وی ضمن اشاره به ساخت ۱۰ پروژه چند کلاسه گفت: در بحث تجهیزات آموزشی سعی شده امکانات خوبی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد و مهر امسال به طور جدی سعی در بازگشایی مدارس بدون دغدغه و دلهره را داریم.

اسکندری نسب گفت: تاکنون بیش از 90 درصد از فرهنگیان مرحله اول واکسن را دریافت کرده اند و پیگیر تزریق واکسن دانش آموزی هستیم.

وی گفت: عدالت اجتماعی یکی از دغدغه های اصلی ماست، ثبت نام دانش آموزان در تمامی مقاطع انجام شده و توزیع کتاب هم کار بزرگی است که در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار